TOS Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Denne dagen starta tidleg om morgonen i Skagway Alaska. Første turen gjekk til Taku Lodge, ca 80 nautiske mil søraustover med nokre fiskarar. Deretter gjekk turen nordover imot Atlin, British Columbia før siste tur for dagen skulle gå imot Hawks Inlet like utaføre Juneau før mørket kom sigande. Dei første turane gjekk utan problem. Men på siste turen var eg tungt lasta og det skya litt til. Så eg klatra ut ifrå Atlin gode 300 kg over godkjent maksvekt på flyet. Kjetil B. Løvold som også flaug same runden som meg idag var "kun" 90 kg overvektig på siste turen. Eg etablerte meg kjapt på kurs sørover imot Hawks Inlet. Været var flott og eg hadde fine flygeforhold. I bakgrunnen ser ein Kjetil under utklatring. Sidan han er gode 140 kg lettare klatrar han nokså mykje betre enn meg og stikk eit par tusen fot høgare for å finna betre vindar. Eg putrar i fint tempo sørover og ser eit anna fly litt vestover. Det skyar til og eg går ned imellom fjella for å unngå å fly igjennom skyene. Sola går ned i vest, og eg tar fram snusboksen og termosen. På tide med litt godsmørning. Ein anna Beaver kjem plutseleg inn bak meg på venstresida. Dvs på feil side. Han kryssar brått eit par hundre fot under meg. Eg byrjar å lure på kva som går av fyren og prøver å kalle han opp på radioen. Men eg får ikkje svar. Brått vrenger han flyet over i ein krapp venstresving like foran meg og forsvinn. Eg sit att med hjarta i halsen og kaffien stort sett overalt i cockpiten. Til og med plassar eg ikkje visste om eksisterte i flyet. Med høg puls og eit ønske om å overleve dagen gir eg full gass imot Hawks Inlet og det går fremover og nedover det maskina klarar. Etter eg landa fekk eg høyre at ein Beaver var sakna i området. Og gjett kven som var piloten. Joda det var vår gamle venn Cpt Figenshcou. Så lufta er ikkje trygg lengre. Han har på ein eller anna måte klart å få tak i flysertifikata sine igjen. Eller i allefall eit fly. Så til dei som ferdast i Alaska.....pass på! Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2007 Premium Medlem Skrevet 14. desember 2007 Rettåslett nydelig! En velbrukt Beaver og ville Alaska i solnedgang, kan man ha det bedre . Siter
TOS Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Takkar for det Ernst Tenkte meg dette var midt i blinken for deg hehe. Siter
Frode Skibrek Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Takk for morsom lesning. Håper å høre mer om hva som skjedde med Cpt Figenshcou også... Den fyren er ikke helt god:) Safe flying Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Fine bilder og spennende reisebrev fra deg som er "over there". Ser ut som du har mange spennende turer der borte med fine naturopplevelser og utfordrende navigering. Var dette ett betalt oppdrag du fløy eller måtte du koste turen selv? Siter
TOS Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Det var nok ikkje meir betalt enn at eg fekk nok pengar med meg til å dekke innkjøp av meir fuel etter landing. Har ikkje lov å tjene pengar på J1 visumet. Men eg hadde heller ingen utgifter på turen utanom snusen. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Det var nok ikkje meir betalt enn at eg fekk nok pengar med meg til å dekke innkjøp av meir fuel etter landing. Har ikkje lov å tjene pengar på J1 visumet. Men eg hadde heller ingen utgifter på turen utanom snusen. Var ikke klar over dette med visumet men der er jo strenge regler i USA som jo Alaska er en del av. Uansett så får du vel logget disse timene og i tillegg må det ha vært en fantastisk tur. Lurer bare på hvem denne hasardiøstflyvende piloten er som du skrev om. Er det en villmann som flyr der borte? :confused: Jeg har ikke hørt om ham før. :blush: Siter
TOS Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Du har aldri høyrt om han Cpt. Figenschou?... Tja han er vel kort oppsummert som ein kar som i løpet av dei siste 6 mnd har krasjlanda i Alaska, for deretter å stikke av med redningshelikopteret som skulle plukke han opp før han stakk til skogs og havna på mystisk vis over i Russland kor han knabba ein SU27 for å komme seg attende til USA før han deretter forsvandt under mystiske omstender. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Mange takk for raskt svar Torstein, nå fikk jeg og lært noe takket være Alaska-turen din. Siter
TOS Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Skulle berre mangle. Om du er rask og hoppar over hit så får du bli med på neste tur. Er på veg ut på "brygga" no :grin: Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ja, kunne godt tenkt meg å hoppet over en tur, men er opptatt med hjemme-kontordag i dag. :grin: Får heller nøye meg med spennende reisebrev intil videre. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hoho, dette må være julenissen som har vært innom med en førjulsgave, for dette var akkurat det jeg ønsket meg! :grin: Flott fortelling med tilhørende bilder Torstein, snæcks! :grin: Siter
Frode Skibrek Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Du har aldri høyrt om han Cpt. Figenschou?... Tja han er vel kort oppsummert som ein kar som i løpet av dei siste 6 mnd har krasjlanda i Alaska' date=' for deretter å stikke av med redningshelikopteret som skulle plukke han opp før han stakk til skogs og havna på mystisk vis over i Russland kor han knabba ein SU27 for å komme seg attende til USA før han deretter forsvandt under mystiske omstender. [/quote'] Hm... Svartelistet av FAA,han da eller:) :grin: Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Vi får lage en SAR mission - «Finn Cpt. Figenschou» :grin: Den kan jo bli ganske omfattende, siden fyren tydligvis reker over halve kloden... :crazy: :confused: Flotte bilder Torstein.......er du på (FS)vingene igjen?..... Siter
TOS Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Hehe ja me får raska saman ein haug med SAR maskinar og leite etter han hehe. Joda er på vingene igjen du Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.