TOS Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tok ein treningsflight idag ifrå Ørlandet med Sea King'en. Med på flighten var Sea King trainee Dag Christer Kristoffersen. Turen gjekk austover imot Tronedheimsfjorden kor me skulle plukke opp tre "skadde" markørar. Undervegs til skadestaden. Me flyg i laus formasjon innover fjordane. Litt lavtflygning trenar me på også. Ikkje sjeldan ein må fly slik under søk med låge skyer. Kristoffersen heng på baki der. Hjula er ute og døra bak er opna. Me gjer klar maskina for landing i terrenget. Kristoffersen jobbar med helikopteret for å få det klart han også. Står i hover over landingsunktet mitt og sjekkar bakken for ting som kan vere til fare under landinga. Like før touchdown. Mannskapet bak i "rommet" tok dette biletet undervegs til Ørlandet. Tett formasjon attende til Ørlandet kor ein kopp rykande varm kaffi ventar og kor ein boks fersk snus ligg i frysen. Ørlandet nermar seg og me får klarering for visual approach til taxevegen. Like før me bryt formasjonen før landing. Etablert på finale til taxevegen og me sig nedover imot bakken. Me stoppar gjennomsynken litt over bakken og taxar i hover inn til rampen. Eg har parkert og Kristoffersen kjem inn like bak meg. Motorane er stoppa og me gjer oss ferdige med sjekklister ombord før me går inn og vernger av oss flygedressane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Brusveen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Flotte bilder du har posta her Torstein. Det er FS04 du bruker? var eit par bilder som var nesten dobbel posta men bra bilder ellers og god forklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Takkar. Eg nyttar FS2004 ja. Dobbelpostinga er blitt endra. Var eit bilete som hadde sneke seg inn i staden for eit anna hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Flotte bilder, Torstein! Skikkelig flott samling med formasjonsflyging!Bekrefter vel egentlig ganske mye åsså....at du egentlig skulle ønske at du fløy hjulvisp! :grin: "skap-heli"!!! he he he :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Er ikkje helikopteret som er mest spanandes. Men det er jo det mest spanandes helikopteret. men det som interesserar mest, er jobben som mannskapa på desse maskinane utfører. (eg er ikkje i noko skap.... krøllar meg saman i ei skuff i staden. Kosligare der :grin: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Veldig flott bildeserie. Men pass deg for hva du viser av bilder, enkelte kan avsløre litt for mye om deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 hehe Arild. Du veit. Er jo ein grunn til at eg flyr skikkelige flymaskinar i røynda. Må jo fly litt kremvisp i flightsim for å hugsa skikkeleg godt kvifor eg valgte flyførar som utdanning :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Kristoffersen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, Torstein er en liten "skap-heli" uten tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hmmm.... kanskje eg berre skal slette bileta? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2007 Æ spyr, hva eeeer det du holder på med???.....neida, æ bare tulla :grin: . Det må jo være lov å fly både fra skuffer og skap, bare det blir gode bilder. Knall serie dette, og godt for øynene med litt formasjonsflyvning! Lar meg stadig imponere over ditt engasjement i vårt simulerte flyunivers, mens du har tilgang til skikkelige vinger i full virkelighet......?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Takkar Ernst. Må jo haldel itt liv i desse virtuelle maskinane hehe. Joda har tilgang på ekte vinger i vårt reelle univers. I allefall i USA (som ifølge ca 100 millionar av vår befolkning annser som heile universet). Er foreløpig utdanna med CPL-A, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.