Paulo Fernandes Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fine bilder Paulo! MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fine bilder som alltid, men desverre synes jeg ikke det var spessiel "paulostil" over det første.... Likte det andre og siste....STÅ PÅ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bra bilder Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nydelige bilder og fine editeringer .. ja, velger kalle de dette for å ikke skremme av meg selv nattesøvnen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Pent Paulo! Dog, jeg tror du lå listen litt for høyt når du startet å poste bilder her på forumet, forventningene blir ALT for høye.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 De to siste bildene var meget pene, fantastisk fint lys og fine refleksjoner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Takk for kommentarene folkens. Men jeg synes bildene mine var i "Paulo-Standarden" jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2007 Fine bilder, stilig presentasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ikke forstå meg galt nå Paulo, bildene er helt klart "PAULO STANDARD"! De gir jo ett "wow, NICE!" inntrykk, helt klart toppen kvalitet! Det jeg prøver å si at jeg fortsatt går i skuffelse over å ennå ikke fått sett noen screenshots av Britannia Airways i gamle farger! :grin: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.