Fredrik Bachke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei alle sammen! Bare noen flotte små spørsmål om West Air Sweden/Europe og deres flyvninger i Norge. Noen her inne som vet hvor de forskjellige flytypene flyr mellom? Det jeg har klart å bemerke meg er at BAe ATP ofte er på ENGM, og jeg har sett den på ENML og jeg har hørt at BAe 146 er oppe i Tromsø noen ganger. Er det noen som vet hvorfra disse plassene de flyr? Altså fra Oslo til? Tromsø til? etc. All annen info tas imot med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Egil Ursin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nordover er det ATP til Bodø, CRJ til Værnes som går videre til Tromsø, SAAB 340 til Evenes (Golden Air som flyr for West Air Sweeden), CRJ til Svaldbar via Tromsø. Fra Molde går det en ATP til Torp faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hos Avinor (Tromsø) står det oppført to avganger med West Air fra Tromsø til Oslo, hvor det ser ut som den ene går tilbake til Tromsø via Trondheim og den andre går tilbake direkte? Tror ikke BAen flyr for dem lengre... Og flyr de enda til Svaldbard da? Står ikke det hos Avinor.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Thoresen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ATP går mellom føgende destinasjoner: OSL-TRD,OSL-BGO,OSL-SVG,AES-OSL,MOL-TRF-OSL,BOO-OSL CRJ: TOS-LYR, TOS-OSL-TRD-TOS, TOS-OSL-TOS Den 146 saken flys nå for svenske posten i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Wow! Fantastisk folkens, tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Sunde Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dei fly for Posten Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Må bare meddele at jeg har nettop fått meg ny jobb, i DHL, der en del av jobben nemlig er å laste av WestAir europe når den kommer til Bergen med post til DHL. Og på kvelden er det å laste på flyet. Begynner i den på mandag. Så da er det bare å glede seg. :grin: Var en SAAB da jeg var med en runde i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Så da har du kanskje muligheter for å ta en tur innom cockpit for å ta noen bilder? Holder faktisk på med et BAe ATP panel prosjekt... BSMP holder på med en modell, og panelet deres ser... ser ut til å trenge noe annet egentli, så da fant jeg ut at jeg skulle lage et selv. Bilder kommer senere i aften Har du mulighet for å ta bilder inne i BAe ATP når den kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tord... den ligner kansje på SAAB men WestAir flyr bare med ATPer og CRJer ;)Se bilde av den ene ATPen her: Scanair Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Men som nevnt tidligere oppe i posten her så er det jo sagt at Golden Air bruker deres SAAB 340 på ruter til evenes med post. Jeg siterer "...SAAB 340 til Evenes (Golden Air som flyr for West Air Sweeden)..." Da er det jo sansynlig at den kanskje har tatt seg en tur til Bergen og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.