Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Her er 2 bilder fra FS2004, men hvem er redigert i paint.NET? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Trærne er mere blurry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abdur Rahman Jalil Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bilde 2 er den som er redigert, siden trærne på den er blurra på oversiden av vingen, men ikke på undersiden, noe som sier meg at trærne ikke er naturlig blurra...=P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sharpen på bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tror helst at jeg inbilte meg å merke forskjell. De ser jo helt like ut begge bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artur Kvamme Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg synes det er for mye detaljer i det ene bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bilde 1, sharpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg tror fortsatt det er lagt på blur på bilde 2.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg tror jeg satser på en synstest på Synsam for dette var alt for lett :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Skal nok finne på noe vanskligere neste gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hmm denne var rett og slett for dum.. Sjøl en bleie unge skal klare dinne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.