Mateusz Kostrzewa Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg får aldri regn når jeg flyr FS9 på vatsim med squawkbox. Til og med når det står klart i metar at det er nedbør på den flyplassen jeg befinner meg på. Er det noen som kan hjelpe? Kan det hjelpe å gå over til FSInn, eller bruke Active Sky eller noe slikt? Siter
Daniel Larsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hvis du vil ha oppdartert vær, så er ActiveSky en lur ting å ha. Jeg tror ikke den krever så mye FPS. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 For meg som fortsatt bruker FS2002, må jeg gjøre noen innstillinger i FSUPIC for å få regn ved bruk av VATSIM. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 ActiveSky er absolutt å anbefale. Mener det er blitt sagt en gang at metaren må rapportere OVC før Squawkbox gir regn. Forså det den som vil Siter
TOS Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Bakdelen med å bruke Active sky på Vatsim er jo at du kan risikere å få anna vêr enn det dei andre har, og det som ATC har. Med andre ord, kan ein risikera å måtte lande i medvind etc for å få mest mogleg flyt i trafikken. Siter
Mateusz Kostrzewa Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Roger, takk for responsen :cool: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 jeg kjører også Activesky,men har regn på Squawkboxen ja.Jeg har kryssa av online update på Activesky menyen.Da jeg begynnte og fly på vatsim,valge jeg update fra vatsim serverne.Men oppdateringen kom ikke noen ganger,pga fikk ikke connection med serverne av ogtil,så jeg bytta tilbake.Jeg tar en update hver 5 min.Jeg har ikke opplevd at ATC har ulikt vær enn meg ennå.Men det hender at det "henger"litt,mht til regn som skal være der jeg er.Da tar jeg en kjapp refresh,på online været.kjekt og få med seg de 100 ekstra poengene på fspassenger,når du lander med regn osv Siter
Kai Dreyer Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vatsim været er 30 min forsinket. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Og du kan velge å bruke "Vatsim weather" i settings på ActiveSky Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Ja men da må man ha Active Sky. Hva hvis man ikke har det? Da er det vel eneste løsningen å gå over til FSInn? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.