Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Er ikke det en Airbus motor på eller noe? Syns jeg har sett noe om det her før.. Mulig jeg tar feil.

Skrevet

Jeg vil tro at bildet er redigert. Den innerste motoren ligger lengre under vingen enn de to andre motorene, og dessuten så er vinklingen på den motoren litt annerledes enn de to andre

EDIT: Aslak var litt kjappere enn meg. Jeg tror utsagnet hans er mer riktig enn mitt

Skrevet

Bildet er nok ikke redigert. B747 har et feste for en femte motor på vingen, slik at den skal kunne frakte en ekstra med seg til områder det er nødvendig. Det er ikke HELT uvanlig. Den er da ikke tilkoblet noe drivstoff, så ingen kraft kommer fra den ;)

Skrevet
Bildet er nok ikke redigert.

Korrekt.

Den er da ikke tilkoblet noe drivstoff' date=' så ingen kraft kommer fra den ;) [/quote']

Korrekt igjen.

Tråden på a.net bør gi det meste av fakta ellers, enkelte av folka som svarer i tråden jobber med mx hos bla. Qantas og British Airways :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...