Alexander Strømme Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Så at det lettet et sas a330 fra flesland for en liten stund siden. Var inn på avinor.no og fant ut at det skulle til Washington/Dulles!! Noen som vet hvorfor det gikk fra flesland? Ny rute? (tviler men det er jo låv å håpe:P) Washington flyet pleier vel å gå fra København, om eg ikke tar helt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Mulig dem har hatt feil på flyet, å landet der for å fikse det for så dra videre igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Strømme Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 ja det var det eg tenkte meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dette skulle jeg ha visst om før Hadde lett reist opp på Flesland og knipset bilder av den! Håper noen har fått bilde av den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Om jeg ikke tar helt feil saa var det Bergen Filharmoniske orkester som skulle til USA med ca 150-160 pax, saa derfor fikk de ordnet det slik at flygningen stoppet i Bergen for aa plukke dem opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ÅÅHR, skulle vært der :grin: De orkesterene bør bli litt mer aktive og reise mer til USA :grin: Flyavgang SK 6925, Bergen - Washington Avgang og ankomsttid vises i lokaltid Dato Avgang Avgang Ankomst Ankomst Ankomst Beregnet Forventet Beregnet Forventet Status 02 NOV 13:05 Bergen (BGO) --- 16:15 Washington (IAD) 16:49 --- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sier bare en ting jeg... Les på Scanair! Har vist om dette i over en måned selv fordi jeg leste der. forum.scanair.no Meen for de som gikk glipp av den i dag, så står det vel fortsatt en AN124 på BGO, og så får dere ellers bare dra utover 21November... Kommer tilbake 21nov som sk944 SK944 []21NOV07[] [ ALT 333 33314 STD STA ETD 20NOV ORD BGO 2205 1240 Vet at det står 20NOV ORD BGO, men det er fra ORD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sier bare en ting jeg... Les på Scanair! Har vist om dette i over en måned selv fordi jeg leste der. forum.scanair.no Meen for de som gikk glipp av den i dag' date=' så står det vel fortsatt en AN124 på BGO, og så får dere ellers bare dra utover 21November... Kommer tilbake 21nov som sk944 SK944 [']21NOV07[] [ ALT 333 33314 STD STA ETD 20NOV ORD BGO 2205 1240 Vet at det står 20NOV ORD BGO, men det er fra ORD. Vet du hvorti AN 124 drar igjen? A330en kommer dagen før bursdagen min EDIT: Vis den står der stikker jeg opp etterpå og knipser noen bilder av den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Från vart? - Bergen - Washington Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Den fløy København-Bergen-Washington-København. Og på København-Bergen-Washington kunne man booke helt vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det ligger allerede bilder av 330'n fra to fotografer på www.airpics.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Som tidligere nevnt, var det altså fullt mulig - å booke seg inn på ruten: København-Bergen (og kun fly denne korte ruten) og da fly med A330. Ikke hver dag, man flyr med såpass stort materiell på en slik rute. De som gjerne vil gjøre noe lignende på motsatt tur, kan booke seg inn på strekningen: Bergen-København, den 21. November på den spesfikke avgangen - og fly med A330. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.