Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å søren, jeg som hadde gledet meg så etter å ha lest dette. wink.gif

Men kanskje er det håp allikvel med andre mye nærmere og atskillig mindre "eksotiske" operatører som bruker flytypen?

En journalist inspiserer dobbeltsengen i en suite om bord i Singapore Airlines' nye «superjumbo» av typen Airbus A320.
:grin:

Skrevet
Hei

Ja det får de nok kontrollert tenker jeg.. Det er neppe "så" lenge til de første er i ferd med og hoppe litt i senga tenker jeg.. Hva skal de så gjøre' date=' skille de to elskende?..

Oddvar

NAX111 [/quote']

Til å ha vært oppe i hele natt , skriver du jammen meg uforskammet våkent,Oddvar :grin: :grin:

Skrevet

For å si det på en annen måte.. Har du opplevd hvor strengt Singapore er, så vil du ikke bli tatt i å ha sex på en av flyene.

Ikke helt rett å sammenligne røykig og sex, men sist jeg var der nede kom jeg over et skilt i en heis. Der stod det $2000 bot for røyking.

Fengsel, politi og rettsystemet er meget strengt der nede. Så, hold lillejon innvendig er mitt råd ;)

Skrevet

Og hvor mye koster en billett på en A380 fra Singapore Airlines? Sikkert ikke billig, så de burde ha den boten som "optional sex fine" allerede mens man bestiller biletten :grin: Dermed betaler man bare for å få lov til å knulle på sitt eget "hotellrom" :grin:

Unnskyld språket :blush:

Skrevet

Jeg tviler at nærkontakt av den typen vil føre til noen fengselstraff, og de som allerede har penger til en slik suite har vel også råd til å betale en evt. bot.. Ville vel trodd at det uansett var verd det! :grin: At det blir "ulovelig" gjør det jo ikke akkurat mindre atraktivt for enkelte... :grin:

Skrevet

Jupp. Politiet venter ved gate når du har landet. De står å klasker kølla i hånda. (Ok, ser at det ikke er den beste setningen jeg har skrevet, men dere skjønner sikkert hvor jeg vil. hehe)

Har faktisk selv opplevd det en gang jeg fløy nedover. Danske som skapte seg på flyet.

Skrevet

Det er vel ikke lovene til det landet du flyr over i øyeblikket som gjelder, men ut i fra fartøyets registrering. Mulig de kan kreve å få deg utlevert til Singapore selv om du lander i Norge, selv om jeg tviler på at de gjør det.. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...