Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Flyselskapet Singapore Airlines' nye «superjumboer» av typen Airbus A380 er utstyrt med dobbeltsenger i luksussuitene om bord. Men sex i disse sengene er strengt forbudt, advarer selskapet. Les hele saken her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182685 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei Ja det får de nok kontrollert tenker jeg.. Det er neppe "så" lenge til de første er i ferd med og hoppe litt i senga tenker jeg.. Hva skal de så gjøre, skille de to elskende?.. Oddvar NAX111 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En journalist inspiserer dobbeltsengen i en suite om bord i Singapore Airlines' nye «superjumbo» av typen Airbus A320 HAHA den slo ann! Sex i slike senger vil ikke jeg ha gjort litt for dyr standard for meg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å søren, jeg som hadde gledet meg så etter å ha lest dette. Men kanskje er det håp allikvel med andre mye nærmere og atskillig mindre "eksotiske" operatører som bruker flytypen? En journalist inspiserer dobbeltsengen i en suite om bord i Singapore Airlines' nye «superjumbo» av typen Airbus A320. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hei Ja det får de nok kontrollert tenker jeg.. Det er neppe "så" lenge til de første er i ferd med og hoppe litt i senga tenker jeg.. Hva skal de så gjøre' date=' skille de to elskende?.. Oddvar NAX111 [/quote'] Til å ha vært oppe i hele natt , skriver du jammen meg uforskammet våkent,Oddvar :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For å si det på en annen måte.. Har du opplevd hvor strengt Singapore er, så vil du ikke bli tatt i å ha sex på en av flyene. Ikke helt rett å sammenligne røykig og sex, men sist jeg var der nede kom jeg over et skilt i en heis. Der stod det $2000 bot for røyking. Fengsel, politi og rettsystemet er meget strengt der nede. Så, hold lillejon innvendig er mitt råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Der stod det $2000 bot for røyking. Var det US dollars eller singaporsk Dollar(Har de dollars som myntenhet???) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Korrekt, Singapore dollar (SGD). 2000 SGD tilsvarer ca. 7500 NOK . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Og hvor mye koster en billett på en A380 fra Singapore Airlines? Sikkert ikke billig, så de burde ha den boten som "optional sex fine" allerede mens man bestiller biletten :grin: Dermed betaler man bare for å få lov til å knulle på sitt eget "hotellrom" :grin: Unnskyld språket :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg tviler at nærkontakt av den typen vil føre til noen fengselstraff, og de som allerede har penger til en slik suite har vel også råd til å betale en evt. bot.. Ville vel trodd at det uansett var verd det! :grin: At det blir "ulovelig" gjør det jo ikke akkurat mindre atraktivt for enkelte... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ivar, Tro meg, de har de mest usansynlige straffer der. Når du får bot for å spytte en tyggis på gata, så kan jeg nesten love deg at du får bot, eller det som verre er, for sex på flyet så lenge det ikke er lovlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Men det er vel kun I Singapore ? Når de er på flyet og er godt igang, så er de sikkert ikke over Singapore.. kan de straffe dem etter Singaporske lover da? Bare lurer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jupp. Politiet venter ved gate når du har landet. De står å klasker kølla i hånda. (Ok, ser at det ikke er den beste setningen jeg har skrevet, men dere skjønner sikkert hvor jeg vil. hehe) Har faktisk selv opplevd det en gang jeg fløy nedover. Danske som skapte seg på flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er vel ikke lovene til det landet du flyr over i øyeblikket som gjelder, men ut i fra fartøyets registrering. Mulig de kan kreve å få deg utlevert til Singapore selv om du lander i Norge, selv om jeg tviler på at de gjør det.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Alt er jo relativt. Spørs jo hvor mye de faktisk gidder å gjøre ut av saken også liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.