Vidar Solheim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har laget en svært enkel utgave av NLA basen ved Stavanger. Sykhuset i bakgrunnen ligger i Stavanger Sceneryet. (som desverre ikke passer 100% inn med norway scenic, mesh og roads! ) Jeg har også lånt en del texturer til dette prosjektet! Som dere sikkert ser er jeg ikke helt ferdig enda Tenkte bare jeg ville vise dere hva jeg har laget så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 JAAA! JAAA! JAAA! Dette har jeg lett etter LEEENGE! Jobber egentlig med virtual luft ambulansen (), men er opptatt med VNoAF som har første prioritet, men etter det er det VNLA som ligger på tapeten! Men vi trenger scenery! Så hvis du ønsker å gi ut dette, så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Klart jeg kan alltids modifiserer det litt og gi deg sceneryet! Først og fremst trenger jeg "mine egne" textures. I og med at jeg har hentet noen av Norske flyplasser! Evt. Spørre om låv å bruke dem. Og så tror jeg at jeg bør lage selve sykhuset også. I og med at sykehuset som er i bagrunnen ligger i Stavanger Scenery. Men, jeg hvet jo ikke om dette vil virke i FSX. Og som nevnt tidligere, stavanger scenery passer ikke inn i med norway mesh, sceneic eller roads! Hørtes foresten interesangt ut med VNLA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har faktisk oppdatert Stavanger Sceneryet slik at det passer til Norway Scenec og mesh + at jeg har lagt til en del nye ting, men jeg har desverre ikke fått langt ut oppdateringen enda. Skal se om jeg ikke kan få gjort det en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 For FS9 eller FSX detta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 FS9 men funker fint i FSX også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Frode: Det er jo kjempe greier! Har du mulig het for og sende over det nye Stavanger sceneryet? Hadde vært moro og fått prøvt det! Så kan jeg oppdatere NLA sceneryet og få den til og passe ved siden av sykhuset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Ivebakk Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ang. SIR (SuS) i Stavanger Scenery'et...er det bare jeg som ikke får frem SIR? Ser filen ligger der, men det viser ikke... Og kommer denne NLA versjonen en plass på nett? Det var jo nesten som julaften å se dette! A must have! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg kan sikkkert laste opp NLA basen en eller annen plass Eller enda lettere, sende den i mail? Men jeg har ikke gjort noe mer med den siden sist. Så den er sån så på bildet. Svært enkel modell. Men er jo litt grei da! Morsomt å fly "missions" med sea-king og svinge nedom NLA med pasienter før man returnerer til 330 Bare send meg en mail du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har sikkert vært spurt før men, kan dere være så snille å fortelle hvilken model dere bruker og hvor man finner den painten. Jeg hadde den en gang med ekte lyd hvor du kunne høre en tysker si "ja ja" på slutten når du slo av motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Ivebakk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fikk plassert SIR ved å hente det opp via EZ-Scenery...aner ikke hvorfor det ikke viste, siden resten av Stavanger Scenery'et viste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det ikke litt feil med at helipaden ligger på taket på bygget? Som jeg kan huske ligger det da nede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Luftfoto her: http://www.luftambulanse.no/luftambulansebase.aspx?id=12 og enda bedre: Zoom inn et hakk, og klikk på skråfoto. Bygget kan sees fra fire sider. http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=a_2231900&q=Fylkeslege+Ebbells+gate+10%2CStavanger Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Ivebakk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har du opplevd problemer ved å lande på taket av NLA SuS? Treffer et usynlig objekt hele tiden, ca 1 meter over taket...klarer fint å utføre hoover ved take off og landing, men ikke sette maskinen ned... Klarer det av og til med Sea King'en, men aldri med EC'et... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Ivebakk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 EC maskinen hos Avsim f.eks. http://library.avsim.net/download.php?DLID=82434 Paint'en finner du her inne på Flightsim.no http://flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=3901 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Linken til EC-maskinen er ikke fungerende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Funker flott her, må logge inn dog.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Ivebakk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Man må være registrert bruker av Avsim, det er gratis og den husker deg alltid etter første innlogging (Om du er på samme maskin vel og merke) Det kan også ta litt tid før det skjer noe med nedlastningen, dette pga. enorm trafikk på filbiblioteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.