Gå til innhold

Innsbruck (LOWI) - Olbia (LIEO) Britannia Airways!

Anbefalte innlegg

Det var en tidlig morgen nå i høst, en uke tidligere hadde jeg fått en mail om at jeg og min styrmann denne uken måtte fly ned til Innsbruck for å dekke en charterrute som egentlig skulle flys av Meridiana Airways. Desverre hadde denne maskinen fått problemer og vi hadde derfor fått forespørsel om å fly ruten for de.

Bildene er tidligere vist i denne filmen, men tenkte jeg skulle legge ut en forklaring og en historie bak bildene også. Håper dere tar tiden til å ta en titt på filmen også! Flytypen som jeg for tiden flyr er Boeing 757-200 i de gode gamle Britannia fargene. Flysimulatoren er FS2002... Standaren på bildene deretter.. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Halvdan!

Desverre må jeg skuffe deg, selve arbeidsprassen min når jeg er på "jobb" ser ikke stort anneledes ut enn ett vanlig skrivebord med en 17" PC skjerm og en PC som for lengst har blitt utdatert! Har skjelden mulighet til å ta meg en flytur siden jeg flyttet ut for snart to år siden, og simulatoren er å finne hjemme hos min mor, men etterhvert vil jeg nok benytte muligheten til å oppgradere til FS2004 og en nyere PC når jeg flytter sammen med madammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men gammelt kan funke godt det også da (som du tydelig viser med bildene her). Kjører selv med en Dell 19' CRT-skjerm som må være nærmere 6 år gammel nå og har overlevd sikkert 4-5 forskjellige PC'er, men funker som bare det til simming og alt annet man driver med foran en dataskjerm. ;)

Men med "bilder fra arbeidsplassen" i 757'n mente jeg egentlig at jeg savnet noen bilder fra den fine cocpiten den har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Vel, der "jukser" jeg litt da jeg ikke flyr med orginal 757 cockpit.

Derfor hadde jeg heller ikke med noen cockpit bilder her i fare for å få hets for at jeg ikke er "seriøst" nok! :grin:

Vinduene jeg ser ut av tilhører Flight1 sin berømte Dreamfleet 737-400, som har vært en trofast følgesvenn igjennom utallige år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...