Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Selger min 15" touch skjerm (flatskjerm), til høystbydende. Bytte i 19" wide skjerm går også an. Har brukt denne til/som FMC/CDU + nedre EICAS. Er du interesert? send meg en PM. Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Lund Hansen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da starter jeg med et bud på 500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tilbyr 1000. Trenger det sårt til studioet mitt. Hvilket merke, og vilke spec. har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei folkens. Høyeste bud er kr 1700. Dette er halv pris (har dette fra politelige kilder). Er på jobb og kommer ikke hjem før den 17. i denne. Så bare forsett å gi bud frem til da. Bjørn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan fungerer dette som FMC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei folkens. jeg har desverre rota bort foten til stativet på skjermen, jeg skal prøve å finne dette fram. Dersom skjermen skal brukes til FMC (noe som går helt fint)er jo ikke stativet nødvendigt (da må/bør jo denne ligge). Så for å være rettferdig så kan vi starte budrunden på nytt. Vi starter på 1500kr + evt frakt. Finner jeg foten så slenger jeg selvsagt denne med. Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.