Rune Koppen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei hei Synest dett var et koselig treff ja,pratet om alt fra golf til fly hehe. Dette kan jo også gjenta seg utover.Ble mett i hverfall. Rune ved siden av Torill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk for en hyggelig ettermiddag Jeg sitter nærmest kamera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her var det en del kjente ansikter ja, og et par ukjente, men takk for sist både da jeg var i Sarpsborg og på FLG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Takker for ett koselig møte i går, folkens:) Er han som sitter med "pezzabetan" i hånda bak der, klarte ikke å vente se :whistle: (Pezzabetan= Pizzabit) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Takker for i går kveld jeg også.. Synd jeg måtte dra når det var dessert på gang, men den tok jeg på ullevaal... Er da plassert sentralt i midten til høyre i bildet for de som måtte lure på det... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Takk for i går ettermiddag/kveld! Jeg sitter helt innerst, til høyre for Ola og venstre for Truls Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.