Rune Koppen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lurte bare litt på om det er noen rundt i østfold som driver med flysim også. Virker som vi alle sitte alene og flyr.Kansje et treff en dag et sted i østfold og prate litt.Kansje en pizza eller noe. Happy flying Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heisann! Begynner og bli en stund siden jeg var på ett treff på Peppes, men det hadde vært artig prøvd det igjen Så jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 er fra ski, og det er ikke lange biten fra Østfold. Hadde vært morro og prata med noen simmere fra østfold og rundt der. Kunne jo tatt dere en tur til ski,peppes eller donpablo eller noe i den duren??? ville gjerne vært med hvis jeg kunne?? mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 JA JEG VAR PÅ PEPPES SIST JEG SAMMEN MED SINDRE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hadde vært morro igjen, evt hvor og når......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Vi kan jo sette en dato og sted en kveld. Kansje Peppes i sarpsborg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 HALLO!!!! Hva med oss som bor i Oslo kjempe-øst, nesten Østfold, vi kan iafall språket, får vi være med? Vi kan jo prøve iallfall, litt avhengi av hvor langt unna og når det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er med, som alltid ... Dette har blitt en tradisjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg også kommer som alltid, bare det ikke blir en kveld nå denna uka som kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 sulten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 HEHE Ja vi kan jo si det er åpent for alle som vil vi, hadde vært kjempekoselig. Klart du er velkommen som alltid Toril. Kom med en dato du da Toril . Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Heisann, det var da absolutt ikke meningen at jeg skulle bestemme, men onsdag og fredag, og hele helgen for meg til uka, egentlig syntes jeg dere bestemmer en dag også ser vi om det passer. Tross alt er dette deres treff, også burde vel Oslo folket få til et treff i løpet av høsten/vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Kansje vi skal prøve neste søndag 7 på ettermiddagen.Eller hva sier dere.Sånn rundt kl 15.00.Bare et forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kunne vært morro det! Det begyner å bli en stund siden jeg var med sist. Søndag 7 passer for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Søndag 7nde klokken 15:00 passer fint. Da kommer jeg og to til. Hvor blir det? Peppes i Særp? er det fler enn et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Da sier vi søndag kl 15.00 på peppes i storbyen i Særp da. Håper mange kan komme å ta en prat Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Søndag kl 15.00 passer finfint, så dukker nok jeg opp også som vanlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det passer desverre ikke får meg! men ha en hyggelig kveld;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tidspunktet passer veldig bra for meg også, har tidlig vakt på Flybussen og er ferdig klokken 13.00... Skal bli koselig og hilse på nye folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tar nok en tur innom jeg også ... Nå følte jeg meg veldig kostbar... JA, jeg KOMMER :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 ¨Hehe kostbar i dag da Sindre. Dette kan jo bli kjempekoselig Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordstrøm Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Detta ska jag pröva o bli med på =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Dett kan jo bli koselig Jeg har reservert bord til oss fra kl 15.00 søndag 7 oktober. Så det er bare å komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Høres bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hallo Nå håper jeg mange kommer på peppes i storbyen i sarpsborg i morgen. Skravle litt og kose oss :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 særlig kose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ta med ett FSX cover eller noe å ha på bordet eller noe annet flygreier, vi sees i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 kan ta med fsx cover. OPPPS Torill hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Og de som var med, var......Ja det får dere neste skrive selv dere som er på bildet. :-) Hyggelig var det og "vi kosa vårsj" virkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordstrøm Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tusen tack för idag. Mvh Ola med skägg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.