Ole jonny.Snarheim. Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Går det ann? Helt utrolig å sitte nesten uskadd og fastspent i det vraket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Utrolig blinkskudd av den fotografen.Bra at piloten overlevde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Eitrem Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Helt utrolig! Noen som vet hva slags fly det er? Var? Ikke lett å se Mvh Arne E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 22. september 2007 Premium Medlem Del Skrevet 22. september 2007 Robertson er er en velbefaren Cargo Pilot. Den maskinen han flyr her, og kommer så og si uskadd i fra, på en mirakeløs måte,er en 2 motors Beech18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Helt utrolig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Lund Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja, "englevakt" er sannelig ordet jeg brukte da jeg så bildet på VG nett! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er helt utrolig at det ikke gikk verre enn det gjorde. Jeg lurer nesten på om ikke det kan være noe i dette med "guardian angel" og at vi alle har våre tildelte timeglass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.