Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Et par bilder fra en beta jeg driver å tester. Sliter med en del ting til PMDG som jeg må evt fikse men når jeg får til å blande alle lysene riktig så blir nok dette litt en god del bedre en default ja. Håper dere liker fremgangen. (PS..[size:11pt]Bildene er i raw format dvs ingen endringer i grafikk eller fremstilling, ingen bilder er resizet, cropet eller annet edit[/size] ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette ser meget interessant ut Tom Har fulgt de fleste av dine guider hittil og har overrasket meg mye hvor bra resultatet har blitt av de forskjellige guidene dine. Ser fram til denne guiden også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk for det men ikke forvent noe med det første, da det er alt for mye jobb igjen, siste er at jeg har fått alt til å funke, men når Wing lighs kommer på så går landingslys tilbake til default. En annen ting er at denne effekten synes også på dagen og her kreves det mye jobbing tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er denne guiden til FSX eller FS9? Ser flott ut sålangt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 FS9 så klart, lager ting til FSX, men bruker det aldri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Høres bra ut.. Kommer det flere flatten fixer t FS9 da fra din sine? Tenker da på som er tilpasset NA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fint, konge bra at det er til FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ta den tiden du trenger, Tom Det beste er vel verdt å vente på, og det å modifisere kompliserte add-on's som PMDG kan jeg tenke meg er ganske omfattende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Spennande.. Ditte ser veldig bra ut Tom.. Ser fram til om du legger ut sluttresultatet av dette.. Stå på!! You`re the man :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Stilig, jeg er i beta 7 på min "Dark Guide X" til den nye simmen - bildet følger under: Black Guide beta 7 photo! Kommer i løpet av May 09.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Stilig' date=' jeg er i beta 7 på min "Dark Guide X" til den nye simmen - bildet følger under: Black Guide beta 7 photo! Kommer i løpet av May 09.. Det er vel den tristeste humoren jeg har kommet over i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg og egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Thomas, du vet at sarkasme er et tilfluktsted for et svakt sinn? Men stilig var det og ser frem til guiden din neste år, den blir sikkert like bra som resten av det du har laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.