Gå til innhold

De siste dagers hendelser


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Dere som ikke har vært innom forumet de siste dagene (som meg) ble nok overrasket over hva dere fant her. Det viser seg at det har gått skikkelig hett for seg og det har vært skittkasting både den ene og andre veien.

Jeg har nå hatt en opprydding og forsøkt å få fjernet alt dette slik at forumet igjen framstår som saklig, ryddig og flyrelatert slik at vi igjen kan lese det vi kommer hit for.

Jeg har mottatt en god del mail om disse sakene de siste dagene hvor jeg blir bedt om å slette emner og utestenge personer. Når nå innleggene er slettet gjenstår saken med å utestenge enkelte fra forumet. Jeg hadde jo i utgangspunktet bestemt meg for å utestenge en person herfra etter dette, men når jeg leste disse innleggene ble jeg mer i tvil siden jeg da nesten måtte ha utestengt flere av samme grunn som den første. Jeg tror derfor jeg heller "benåder" de det gjelder og heller følger litt med i tiden framover.

Det hele er i grunn veldig synd siden hele disputten startet med en diskusjon om flysikkerhet og slikt hvor det kom inn mange interessante innlegg. Disse gikk tapt siden den som startet emnet valgte å slette det.

I det hele tatt får vi vel skylde på sommervarmen (noen som har følt den?) og tro at sinnene gikk litt i kok av den grunn.

Jeg håper nå at dere som deltok i denne krangelen lar være å ta den opp igjen og klarer å diskutere på et skikkelig vis i tiden framover. Det var tross alt bare noen få av dere som deltok i dette, og de aller fleste gjorde det smarte - nemlig å bare overse det hele.

Så får jeg til slutt ønske dere en fortsatt god sommer, og jeg får gå i gang med å legge ut nye filer som mange har savnet i den uken jeg har hatt ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei den Dag,

Kjekt å ha deg tilbake [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hvordan var ferien?

Det er ikke greit for lille meg som ikke kommer bort fra Siloen, men varme, Det kjenner jeg ja [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Men utenom arbeid så blir det vel bare noen fisketurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Dag Johansen:

... men når jeg leste disse innleggene ble jeg mer i tvil siden jeg da nesten måtte ha utestengt flere av samme grunn som den første. Jeg tror derfor jeg heller "benåder" de det gjelder og heller følger litt med i tiden framover....

... Det var tross alt bare noen få av dere som deltok i dette, og de aller fleste gjorde det smarte - nemlig å bare overse det hele.


Vel Dag,

2 spørsmål:

Er det feil å utestenge flere av samme grunn?

og :

det bare var noe få, så hva gjør vel det?

Eller er det da slik at det bare er å holde på slik disse har gjort, så går det greit siden det er flere???

Er det slik jeg skal tolke ditt svar?

Dette syns jeg var skuffende Dag!

Arnt Kalseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arnt

Jeg har i det minste beklaget det hele til alle her.

Nå er det vel slik at mange av de involverte er veteraner her som bidrar med mye nyttig i denne hobbyen, og som hjelper andre medlemmer.

Det ville vel vært synd for forumets del om disse ble utestengt.

Å utestenge meg var det vel mange som ønsket, men jeg er glad for at Dag er rettferdig her...og i tillegg gir alle en ny sjanse.

Tror ikke du skal være redd for at noe lignende skjer igjen, ihvertfall ikke med meg i hovedrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

Hei Arnt

Jeg har i det minste beklaget det hele til alle her.

Nå er det vel slik at mange av de involverte er veteraner her som bidrar med mye nyttig i denne hobbyen, og som hjelper andre medlemmer.

Det ville vel vært synd for forumets del om disse ble utestengt.

Å utestenge meg var det vel mange som ønsket, men jeg er glad for at Dag er rettferdig her...og i tillegg gir alle en ny sjanse.

Tror ikke du skal være redd for at noe lignende skjer igjen, ihvertfall ikke med meg i hovedrollen.

Vel Helge,

Jeg mener at ALLE, understreker A L L E, som har skrevet noe nedlatende eller kalt andre for et eller annet burde ha vært fjernet fra dette forumet!

Syns ikke det tar seg ut at man først kaller andre personer for både det ene og det andre av alle værste sort, og etterpå bare skal beklage det hele og så tro at det glemt.

Nei, her syns jeg Dag skulle ha ryddet opp blandt disse, unnskyld uttrykket, "Skittkasterne"! De har ikkeno her å gjøre!

 

Derfor Dag: Skuffende, veldig skuffende!

 

Arnt Kalseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, la oss glemme diskusjonen og være glad over at Dag endelig har kommet hjem og kan legge ut nye nyheter og filer til oss! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand:

Vel, la oss glemme diskusjonen og være glad over at Dag endelig har kommet hjem og kan legge ut nye nyheter og filer til oss! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Samme sier jeg! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...