Fredrik Bachke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da har jeg klasket i hop en ny paint til Dreamwings sin Fokker... Har ikke klart å finne en på det o store internett, så da fant jeg ut at det beste var kanskje å lage en selv... Skrik ut om dere ser noenting som mangler evt. noe jeg burde fikse Så kommer det et spørsmål i tillegg: Er det noen som husker rutene til denne fokkeren? Hadde den ruter i nord-norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Veldig stilige bilder! Ser gjerne flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fine bilder! Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg savner faktisk Norwegian Air Shuttle liveryen på Fokker 50'en i real life Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det mulig å få denn noe sted på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Den ser bra ut, så du kan kansje legge den ut på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Må ta å sjekke opp hvilke kilder jeg har brukt før jeg eventuelt kan legge ut Skal se på det etter eksamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei igjen!!! Selv har jeg en virtual NAS side ( nas-va.piczo.com ) der finns linker til bl.a til en flightplan fil jeg har lagt ut på avsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Den har vært i Molde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hvor finner man denne painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 BTW: denne ble brukt av NAS på vestlandsruta de fløy for SAS Fin paint ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 BTW: denne ble brukt av NAS på vestlandsruta de fløy for SAS Fin paint ja! Var vel Braathens de fløy for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Flott paint. NAS fløy for Braathens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 BTW: denne ble brukt av NAS på vestlandsruta de fløy for SAS Fin paint ja! Var vel Braathens de fløy for? Braathens ja gikk litt kjapt i svingene der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Eksisterer denne painten på web et sted eller på disk hos noen? Vi driv å børster støv av rutene som ble flydd med Fokker, men bør jo ha bekledning til Fokkern også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.