Gå til innhold

Dette går jeg ikke med på !


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Om 2 uker er jeg hjemme, og hadde planer om å fortsette å levere Norsk scenery for Fly!, for så å påbegynne scenery for Fly II. Men dette forumet har blitt så useriøst og fullt av psykotiske elementer, drittkasting og personlige vendettaer, at jeg har totalt mistet lysten til å dele det med noen. Når jeg kommer til en "Kaffekrok", er det for å hygge meg med en kaffe og gjerne en skikkelig disputt, men aldri på den måten det nå har utviklet seg til. Jeg anser forumet for useriøst til å laste opp noe som helst slik som det fremstår pr. i dag. Beklager, men jeg vil ikke levere noe som helst før det er "Clean Air and Sanity".

Andrew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Andrew !!!

Er bare en vanlig fs2000 bruker som liker å lese om andres erfaringer og tips. Har brukt diskusjonsfoumet mye i min tid som Fs bruker, men jeg kan bare si så mye at diskusjonsforumet har tatt helt av.Har mistet lysten å gå inn på diskusjonsforumet, da det jo hagler over med div.tull og tøys.

Hadde det bare vært noen bra alternativ til denne bra siden til Dag hadde jeg nokk benyttet meg av den.

Håper alle som lager mye bra addons til fs ikke slutter å laste disse opp, da det jo er det som er fs.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andrew,

Jeg håper du ikke har bestemt deg helt fullt og fast på denne saken... Husk det at det er ikke fler enn ca 10-15 personer som har aktivt vært med å kasta skitt her på forumet. Før du bestemmer deg fullt og helt om du vil droppe å legge noe ut her, så må du huske at det er 1553 andre personer som bare har måtte finne seg i dette. De fleste synes sikkert, slik som jeg, at dette bare har vært tåpelig.

Jeg håper du tenker deg om før du bestemmer deg, og ikke lar opp til 15 stykker ødelegge for over 1000 andre!

Ha en god dag?

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andrew,

Jeg tror ikke du skal ta det som har skjedd her de siste dagene så veldig tungt. Etter å ha frekventert diverse forum på nettet, har jeg etterhvert vennet meg til at det med jevne mellomrom dukker opp personer som kun er ute etter å provosere frem bråk. Disse blir som regel slengt på hodet ut, da de forskjellige webmasterene gjennomskuer disse raskt. Verre er det at vi andre biter på agnet, og når webmaster er fraværende (som nå), kan det fort utarte seg. Ting roer seg nok.

Fortsatt god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, får vel si takk for "trøsten", men det koker fremdeles kraftig under topplokket. Det har vært liknende tilstander på Avsim, dog ikke halvparten så ille som her.

Jeg vet bare at jeg har gått kraftig lei av det.

Jeg regner med at moderator etterhvert materialiserer seg på nytt her i forumet, og luker ut alle de asosiale giftslangene og kakkerlakkene som florerer i sommervarmen.

Går ut i fra at pest-kontrollen har ryddet opp innen 2 uker.

Fortsatt god sommer, husk på huggorm-tabletter !

Andrew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet - det er bare å la være å lese de trådene. En rask sjekk av første innlegg viser jo hvor det bærer hen. La de være ulest. Bonus: Du slipper å ergre deg. Og det er ikke fristende å svare. Og tråden vil dø av seg selv.

Det er akkurat det samme som med Se & Hør - la det ligge uåpnet. Eller Big Brother - la vær å se på det.

Derfor synes jeg kvaliteten på FS.no er like god som den alltid har vært [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Fortsett med tråder og freeware - det kanskje ikke det vi lever av - men for [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...