Gå til innhold

FSX vs FS2004


Frode Meland

Anbefalte innlegg

Gjest Egil Johnsen

Benytter fortsatt FS2004, og vil nok benytte den som min primære simulator en god stund til. Har en drøss av scenery og fly som har kostet meg en liten formue. Samtidig holder jeg også på å bygge meg en liten 737-cockpit, og den fungerer utmerket med FS2004.

 

Skal bygge meg en ny maskin (den jeg har er jo reservert til 737-cockpiten min), som jeg har tenkt å installere FS-X på. Men jeg regner ikke med å konvertere før om ca. et halvt år.

 

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører fortsatt FS2004 / FS9 her også ja, FSX har vært inne på harddisken i perioder - men trives fortsatt godt med forrige versjon. Skal nok gå over til neste år en gang, men inntil videre (og pga. alle add-ons) venter jeg litt. Har ikke en gang tatt en flytur på godt over halv-året, så er vel på tide snart.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk over til FSX på dag 1 etter release, og aldri sett meg tilbake. Maskinen har ikke vært den beste, men opplevelsen har vært bra alikevel.

Den primære grunnen til at FS9 gikk ut, var at maskinen ikke klarte å levere Frames i 2650X1024 i FS9. I FSX har det blitt mye bedre resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...