Frode Meland Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har alle gått over til den nye super-simulatoren, FSX? Hvor mange syns at FS 2004 ennå holder mål, og fremdeles koser seg med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg flyr fortsatt med FS 2004, men det er vel mest fordi laptopen ikke klarer FSX særlig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Benytter fortsatt FS2004, og vil nok benytte den som min primære simulator en god stund til. Har en drøss av scenery og fly som har kostet meg en liten formue. Samtidig holder jeg også på å bygge meg en liten 737-cockpit, og den fungerer utmerket med FS2004. Skal bygge meg en ny maskin (den jeg har er jo reservert til 737-cockpiten min), som jeg har tenkt å installere FS-X på. Men jeg regner ikke med å konvertere før om ca. et halvt år. Egil Johnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 la inn fs2004 i dag, hadde fs x, men pc'en klarte ikke det spillet, da måtte jeg sette grafikk og flytrafikk og det på det minste og da ble det litt kjedelig uten hus og det der hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Her fungerer FSX utmerket har nivida 7900 gtx AMD 6000+ CPU DDR 2 Ram 6400 Asus hovedkort M2N32 WS proffesional.Har alt på fullt har en frame på ca 20 Fs 2004 er vel litt historie for meg nå.Men 2004 er fin den å da. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kjører FS2004 fortsatt. Har stort sett bare hatt trøbbel med FSX (for lite RAM går jeg ut fra). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kjører fortsatt FS2004 / FS9 her også ja, FSX har vært inne på harddisken i perioder - men trives fortsatt godt med forrige versjon. Skal nok gå over til neste år en gang, men inntil videre (og pga. alle add-ons) venter jeg litt. Har ikke en gang tatt en flytur på godt over halv-året, så er vel på tide snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Samme her. Kjører fortsatt på FS-2004 grunnet masse innkjøpt addons og ikke god nok maskin for FSX. Får se til neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Gikk over til FSX på dag 1 etter release, og aldri sett meg tilbake. Maskinen har ikke vært den beste, men opplevelsen har vært bra alikevel. Den primære grunnen til at FS9 gikk ut, var at maskinen ikke klarte å levere Frames i 2650X1024 i FS9. I FSX har det blitt mye bedre resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hatt FSX inne, men gikk tilbake til FS2004 frem til det finnes bedre utvalg av addons til FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.