Kristian Hagen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 noen som skal på flystevnet på jarlsberg den 26 august?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dersom værgudene er med Rygge Airshow dagen før, ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvilke maskiner er det egentlig som tar turen fra Rygge og bort? Virker ikke som om noen av jagerflyene (med unntak av et par F-16 som skal hjem til Bodø) gjør det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ifra JFS.no. "Rygge har bekreftet at følgende maskiner blir oversend Jarlsberg for oppvisning: Norsk F-16 Christen Eagle Formasjon med flere Dakota DC3 og følgefly Messerschmitt 109 P-51 Mustang Aerostars 6 fly i formasjon med røyk Vampire Hawker Hunter formasjons display med 2 fly" + at det sikkert blir noe mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Like greit å holde seg på Rygge begge dagene med andre ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 regner med at jeg drar til jarlsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Siden det faktisk var mere enn dette for 2 år siden på JB så regner jeg med at det kommer mye mere enn hva som er på listen. Jarlsberg er 70 år iår, så det vanker nok noen overaskelser skal dere se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Skal nok ta en tur ja, selv om jeg kunne fått med meg det meste fra verandaen her hjemme. Men det er jo morro å gå rundt, kikke og ta på. *sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.