Gå til innhold

... jobber også litt med Gardermoen.


Anbefalte innlegg

Imangle av non-schengen gater har jeg fått lagt inn disse, samt "tettet" endel hull som skilte taxiway H og G. Proposjonene på selve Gardermoen er feil, det er for lange avstander mellom taxebaner og fra taxebanene og inn til terminalen, men dette kommer etterhvert.

 

Av en merkelig grunn ble ikke gatene jeg la til bevegelige.. Andrew?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gater som legges til med f.eks Instant Scenery er "statiske" gater. Skal du ha de beveglige' date=' må du dekompilere airport fila og bytte ut GUID for de nye gatene med GUID fra originale MS gater. Med andre ord f.eks bruke SDE og åpne original ENGM AFX fil...der finner du korrekt GUID for beveglige gater. [/quote']

 

Jeg brukte Airport Facilitator X og der skal man kunne legge inn standard FSX broer som er bevegelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, AFX! Det er et program jeg ikke har peiling på ennå. Det er mulig du må parkere flyet nøyaktig og prøve flere posisjoner før du trykker CTRL-J. Da jeg prøvde første gang med LDS767 ved gate44 trodde jeg det ikke virket. Senere prøvde jeg igjen, og satte nesehjulet cirka ved gul tverrstripe og trykket CTRL-J. Da satte gaten i gang...stoppet litt, og til slutt krøkket den seg bort til døra. Anyway, så skal jeg sende deg GUID når jeg kommer hjem, så kan du jo sjekke (om det er mulig i AFX).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...