Gå til innhold

Medlemsliste ?


Pilot1

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er det jo ganske vanskelig å søke på denne lista, da. Siden alle har tastet inn sted og yrke manuelt ved registrering er det en del trykklief'er og et sammensurium av kommaer, punktum etc. Ikke er listene sortert heller.

Mener at jeg selv har registrert meg en gang, men er ikke kar for å finne meg sjæl [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

[ 03-07-2001: Endret av: Ronny Nævra ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig at vi har den Norske flysimmerlista, men jeg synes alle som innom forumet at man blir autmatatisk registert i flysimmerlista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Etter å ha vært medlem i ca 1 1/2 år, har jeg sett endel slike inlegg som: "Hvor gamle er dere?", "Hvor bor dere?", "Hva jobber dere som?" osv.

Dag: Hadde det ikke vært en idé å lage en medlemsliste over alle medlemmene her på flightsim.no ?

Hvis vi hadde en slik kronologisk medlemsliste ut i fra etternavn, hadde vært enklere å finne fram til et annet medlem, for så kanskje å sende en privat beskjed.

Kan jo også lage listen slik at de som registrerte seg først er først på listen, og de som kom sist er sist på listen.

Samtidig bør alle registrere seg med fødselsdato, slik at vi unngår slike innlegg som: "Hvor gamle er dere?"...

Nå er det jo ikke et poeng i seg selv at vi SKAL UNNGÅ slike innlegg, MEN i løpet av et år blir det ca 3-4 slike innlegg, og det er vel strengt talt ikke nødvendig, eller er det det?

Nå vet ikke jeg hva dere andre synes, men jeg merker meg at det er flere som tenker litt på det samme. http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=003893"'>http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=003893" TARGET=_blank>http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=003893

Hvis det ikke er for mye arbeid, Dag, kunne i alle fall jeg ha tenkt meg en slik liste.

Mvh

Morten

LN-MPK

BRA013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvorfor skal Dag kaste bort tid på å lage noe som allerede finnes?

Her er http://www.airpics.com/simmers/"'>http://www.airpics.com/simmers/" TARGET=_blank>den norske flightsimmer lista

Dette er en side som har eksistert lenge og burte spart oss for alle de hvor gammel er du?/hvor bor du? topicene som har vært her. Slikt er nemlig lett å finne ut på den norske flightsimmer lista

Er bare å bruke den, den er der for alle simmere.

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jan Roar Rød

[ 03-07-2001: Endret av: Jan Roar Rød ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Karl R Pettersen:

Selvfølgelig bør en gå aktivt inn for å registrere seg, bør ikke gå automatisk...

er vell ingen som blir registrert automatisk her på fs.no heller, er vell ganske friviligt [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] No offense [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Sommerhilsen fra "sommer byen" Haugesund. 28 grader og skyfri himmel [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette temaet er bragt opp, jeg visste ikke om den siden om norske flightsimmers og har jo selvsagt registrert meg der. Men jeg kunne ikke se noen måtte å søke på kjønn der. Jeg må innrømme at jeg had vel hatt et noe mannsjåvinistisk syn på flightsimming (vel, egentlig pc-spilling generelt) og har trodd at dette var en av de siste mannsbastionene vi hadde [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men etter å ha lest på en del utenlandske sider, skjønner jeg jo at jentene/damene/kvinnene/kjerringene eller hva dere foretrekker å kalle dem - pikene, for den saks skyld også - faktisk er veldig aktive i sim-miljøene. Så er vi annerledes i Norge? Jeg er bare nyskjerrig. Spesielt siden alle de jentene/damene/osv. jeg har møtt ikke har så mye til overs for hobbyen min (høres kjent ut, ikke sant?).

Hadde vært gøy å se en respons på dette temaet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ad 331st_Odin' kommentar:

Spesielt siden alle de jentene/damene/osv. jeg har møtt ikke har så mye til overs for hobbyen min (høres kjent ut, ikke sant?).

Da er nok jeg svært heldig. Kona har nemlig ingenting i mot mine simulerte flyvninger, selv om PC'n står i stua og diverse flyblader ligger strødd omkring (bortsett fra når jeg kobler inn etterbrennere i "utvendig view"; da kan nok lyden bli vel høy). [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...