Gunnar van der Meeren Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg er spent på hvordan det er å legge inn bilder etter at forumet ble oppdatert. Vel her er WoP's Fortress under en grytidlig utflukt. (Fortsatt i FS9 :crazy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Utrolig fine bilder. Uvanlige synes jeg de var også. Moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2007 Godt å se deg tilbake igjen Gunnar, i kjent stil og med nydelige bilder!!!! Skulle gjerne sett bildene mye STØRRE, og aller helst kunnet scrolle gjennom i sammenhengende rekkefølge ( se "båt båt båt" i Snackbaren). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kjempe fine bilder av et flott fly. Bilde nr 4 var det beste, sånn må det ha blitt sett tusenvis av ganger( og det fra en god vinkel, synes nå jeg). God stemning i skumringen! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Takker for fine tilbakemeldinger. Savner også litt den scrollingen Ernst, men det positive er jo nå at en ikke behøver å laste bildene til en ekstern server først. :grin: Det gir jo en mulighet til opplasting for langt flere av brukerene. Kan vi forresten nå benytte større formater enn 800 x 600?.... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2007 Ekstern server er jo gratis hvor som helst, så det burde ikke stoppe noen fra å lage screenshots. Derimot tror jeg mange bare kikker på "tumbnails", og muligens klikker opp et par bilder, dermed går man glipp av store kvalitetsbilder. På samme måte blir det umulig å lage små "reviews" om nyheter m.m. Dette tror jeg dreper interessen for screenshots på lenger sikt :crazy: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fine bilder Gunnar! Likte særlig det som er tatt fra cockpiten hvor vi ser lead! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.