Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Norwegian kan man bare ha med seg inntil 2 kolli baggasje, men er det noen som vet hva grensen er på SAS sine flyginger?

Skal fly Stavanger - Oslo på tirsdag eller onsdag. Skal selsagt reise billigst mulig.

Skrevet
Hvorfor gidder ikke folk se på www.sas.no før dem spør? Uansett det står i billeten hva du kan ta med deg..

Jeg var faktisk inne på sas.no, men fant ikke noe.

Og billetten? Nei, den har jeg faktisk ikke tenkt til å kjøpe før jeg vet hvor mye baggasje jeg kan ha med....

Skrevet
Hvorfor gidder ikke folk se på www.sas.no før dem spør? Uansett det står i billeten hva du kan ta med deg..

Hvorfor svarer folk på spørsmål som de ikke vet svaret på?

av å til er det bedre å ikke si noe, visst man bare har noe småsarkastisk å komme med.

han hadde vell ikke stilt spørsmålet visst han hadde visst svaret...

Jeg har dessverre ikke svaret for handen, men jeg kan finne det ut i morgen visst du fortsatt trenger det :)

Skrevet

Bare å svare når en vet det.. ikke kjeft ut de som spør om ting. Ingen spørsmål er for dumme..

Du kan ha med deg så mange kolli du kan få pressa inn på 20 kg totalvekt

S A

som jobber på SAS kundesenter..

Skrevet

Hadde akkurat samme tanken i hodet Kim. Tenkte å poste det, men lot vær. (Vurderte det som at grunnen til signaturen var, at han allerede hadde prøvd Google :confused: )

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...