Ola Nordmann Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 På Norwegian kan man bare ha med seg inntil 2 kolli baggasje, men er det noen som vet hva grensen er på SAS sine flyginger? Skal fly Stavanger - Oslo på tirsdag eller onsdag. Skal selsagt reise billigst mulig. Siter
Erik Tjoswold Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 her finner du vel det du trenger å vite: http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje/Bagasje2/Handbagasje/ Siter
Kai Dreyer Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor gidder ikke folk se på www.sas.no før dem spør? Uansett det står i billeten hva du kan ta med deg.. Siter
Ola Nordmann Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor gidder ikke folk se på www.sas.no før dem spør? Uansett det står i billeten hva du kan ta med deg.. Jeg var faktisk inne på sas.no, men fant ikke noe. Og billetten? Nei, den har jeg faktisk ikke tenkt til å kjøpe før jeg vet hvor mye baggasje jeg kan ha med.... Siter
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hvorfor gidder ikke folk se på www.sas.no før dem spør? Uansett det står i billeten hva du kan ta med deg.. Hvorfor svarer folk på spørsmål som de ikke vet svaret på? av å til er det bedre å ikke si noe, visst man bare har noe småsarkastisk å komme med. han hadde vell ikke stilt spørsmålet visst han hadde visst svaret... Jeg har dessverre ikke svaret for handen, men jeg kan finne det ut i morgen visst du fortsatt trenger det Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Bare å svare når en vet det.. ikke kjeft ut de som spør om ting. Ingen spørsmål er for dumme.. Du kan ha med deg så mange kolli du kan få pressa inn på 20 kg totalvekt S A som jobber på SAS kundesenter.. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hvorfor gidder ikke folk se på www.sas.no før dem spør? Uansett det står i billeten hva du kan ta med deg.. Hvorfor gidder ikke du å sjekke Google før du spørr da? SOm det står i signaturen din "Vær så snuill og IKKE link meg til Google" Siter
Geir G Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hadde akkurat samme tanken i hodet Kim. Tenkte å poste det, men lot vær. (Vurderte det som at grunnen til signaturen var, at han allerede hadde prøvd Google :confused: ) Siter
Ola Nordmann Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Jaja. Før denne debatten sporer helt av sier jeg bare at saken er løst. Reiser med tog istedet. Kanskje like greit når man har et sted mellom 40 til 50kg å bære på... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.