Gå til innhold

Trenger litt ATC-service i august


AMO

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er newbie når det kommer til VATSIM, har ikke særlig mye erfaring derfra, men har lest litt på fraseologi og prosedyrer og slikt på forhånd.

Hittil har jeg ikke fått utnyttet det, for det sitter aldri ATC hverken i Norge eller i andre land jeg har fått i oppdrag å fly til for Virtual SAS Norge.

Det ønsker jeg å endre på nå!

 

Derfor vil jeg gjerne ha litt hjelp. Jeg har tenkt å bruke en to ukers periode fra 2.august til 11.august til å fly litt og logge timer og løse litt problemer jeg har med flyet mitt, så jeg ønsker i tillegg å lære meg å begynne å fly på VATSIM samtidig da jeg er drittlei FS' ATC.

 

Så jeg lurer på om det er noen som har lyst å sitte ATC av og til i den perioden? Da ser jeg helst at dere booker dere inn i systemet slik at jeg kan se når dere skal sitte, eller skriver det her, så er dere garantert at jeg flyr til eller fra, og kanskje det er flere som hiver seg på i slutten av sommerferien? Uansett, si fra litt på forhånd, gjerne en dag eller to, om dere skal sitte på noen av disse flyplassene:

 

Virtual SAS Norge avreiseflyplasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...