Gå til innhold

Kjære simmere.


Gjest

Anbefalte innlegg

Kjære simmere.

 

Mange av dere har sikkert lært meg og kjenne som den som kommer i konflikt med med mange av de gamle gutta på forumet her, de som alltid prater mye og gjør fint lite.

 

Jeg mener vi gjør en del, og vi gjør mer en de fleste.

 

Jeg har en innstendig bønn til dere alle, vi som lagde FLG 2006 gjør jo dette i år også.

 

Vi er en gjeng med personer som har hatt OFKL som en base for det vi har gjort, arrangert turer og aktiviteter etc. Mange har hvert innom og mange er konstante i bidragene.

 

Jeg ber dere alle kjære simmere og stille opp på et hva jeg tror et unikt prosjekt drevet av en gjeng med ildsjeler for at dere alle skal kunne ha et felles møtepunkt og ikke minst kunne møte hverandre og ha det gøy og bedrive nettopp det vi liker mest…simming.

 

I år har vi fått forsvaret sin fly samling som base og vi har lagt listen høyere en tidligere, dette gjelder faglig nivå for dere som bygger cockpit, for dere som ønsker og fly vatsim, eller for dere som ønsker multiplayer med gode kompiser ved siden av.

 

I år har vi mange som kommer med sine cockpiter, vi har foredragsholdere, vi har gratis SAS FA eller GCAT 737 NG sim til de heldige som blir trukket ut. Vi har fått kapteiner i fra SAS til å jobbe gratis og mange sponsorer til og stille med utstyr for mange millioner for at dere skal ha det moro.

 

Jeg vil med dette signalisere at det FLG gruppen kommer med av informasjon til søndag, vil være hinsides det dere tidligere har sett i Norsk eller Europeisk målestokk, og la oss alle ha det moro de få timene det står på, jeg gleder meg som alle andre i teamet.

 

Med hilsen Geir ove en av mange i FLG teamet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, selv om jeg er bare 10% av FLG, vi har Jan, Vidar,Per Bormann,Per B,Ole J og Vidar, samt de som var med sist Geir Ø og Fred. Uten hele gjengen hadde det ikke blitt noe FLG 06 og dermed ikke noe FLG 07. Sabla god gjeng med ildskjeler alle man. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Jeg gleder meg som en liten unge.

 

Det som blir kanskje mest spennende er å faktisk treffe alle de folkene man ellers kjenner gjennom bokstaver på nettet. Dette blir årets absolutte høydepunkt :D

 

Birger B. Jeg og en kar til fra Kr-sund reiser ilag til FLG. Kunne alltids slått oss sammen med deg også. Verdt å diskutere det hvis du er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir dette arrangert? -Og er det dagsinngang for tilskuarar? :)

 

Hei Andreas. Det er bare og komme på dags besøk. se web sidene våres for info www.ofkl.org dette er 14 til 16 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her på forumet, og det blir første gang for min del, selv om jeg har fløyet mye på multiplayer. Men jeg er påmeldt og JEG GLEDER MEG SOM EN UNGE TIL DETTE :-)

Utrolig bra at det er noen ildsjeler her som står på.

Håper etterhvert at dette kan bli et flott eget miljø for oss simmere.

Det hadde vært artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...