Einar Kristiansen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei. Etter å ha lagt inn FS9,SB3 og NOD32 på min nye pc har jeg store ploblemer med at FS låser seg.Dette skjer nesten med en gang jeg kobler meg opp på Vatsim,og noen ganger bare jeg starter SB programmet :eek: :eek: I NOD32 programmet,under AMON>Setup>Exclusions er SB3 mappa satt til excluded for scanning. Nå sist FS låste seg innholdt feilrapporten noe med IMON dll. Her er det tydeligvis noe galt med at FS9 og NOD32 ikke spiller på lag. Er det noen andre innstiller i NOD32 man bør gjøre? Nå skal det siest at jeg kjører en uregistrert FSUIPC 3.75 versjon. Any? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 exclude Active Sky også for å være på sikre siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Prøv i Imon også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jepp,nå ser det ut som det funker etter å ha excluded SB3 for scanning i alle moduls i NOD32. EDIT :mad: Var i den 7 himmel i nesten 2 timer på Vatsim..Så skjer det igjen FS låser seg.. :mad: Alt virker ok i offline tilstand..Merkelig :crazy: EDIT 2 Etter en del søk på feilmeldiger som oppstår, kan det tyde på at registeret trenger en KRAFTIG opprydding. Noen som kan anbefale et bra reg-clean program? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Fullversionen av Registry Mechanic 6.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Takker..Fungerte desverre ikke med reg. opprydding. Her er feilmeld. hver gang jeg får kræsj med FS9 og SB3 szAppName : FS9.EXE szAppVer : 9.1.0.40901 szModName : hungapp szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000 Help! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.