Gå til innhold

T-skjorter og kaffekrus (igjen)


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Da har jeg funnet både kaffekrus og skjorter til oss. Jeg har valgt en litt god kvalitet på disse, og det vil føre til at prisen vil ligge rundt 75-80 kroner (jeg er ikke riktig sikker på hva porto for noe slikt blir)

Så til bestilling: Er det mange som har mye mot at vi gjør det på den måten at dere sender meg en giro med bestilling på hva dere vil ha?

På den måten slipper jeg å bestille inn x-antall av hvert slag som jeg kanskje vil bli sittende igjen med. Dette gjelder spesielt skjorter som det finnes ørten forskjellige størrelser av... I tillegg slipper vi da oppkravsavgift som også vil koste noen kroner.

Dette vil føre til litt leveringstid -> Den tiden vi lar bestillingsskjema ligge ute + ca 14. dager for trykking.

Er det noen som har spesielt mye mot en slik forskuddsbetaling her? (Legg nå ikke inn en mengde innlegg med at det er OK for deg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag skrev:

Er det noen som har spesielt mye mot en slik forskuddsbetaling her?

Har ikke så mye nei, men jeg får nok ikke noen t-skjorte uansett fordi jeg er bare 13, og faren min tar mange beslutninger ennå

Men hvis jeg får tillatelse av deg Dag til å bruke logoen til flightsim.no så har jeg noe papir til å trykke på t-skjorter som jeg bare skriver ut men det er ett minus med det, trykken blir dårligere for hver vask...

[ 06-06-2001: Endret av: Frode Stølen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jimmy Nielsen:

Kan danskere også være med til dette, Dag ??? (købe)

Ja selvfølgelig kan dere det. Jeg hadde ikke tenkt på dere, men nå må jeg jammen finne ut hva portoen er til utlandet slik at jeg kan lage en pris for dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg at det var dyrere å sende disse greiene i posten enn jeg hadde trodd, og på toppen av alt blir det moms på porto fra 1. Juli.

Dette gjør at jeg har fastsatt prisen til 100 kroner for både skjorte og kopp. Dette ble desverre dyrere enn jeg hadde trodd, men jeg håper det er en pris dere kan leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbanker og dårlig plass

Jeg har fått noen henvendelser fra enkelte som ønsker å bestille, men hvor det ikke er noen mulighet til å skrive inn bestillingen i nettbanken.

Dette løses med å overføre penger via nettbanken og legg der inn en eller annen referanse.

Send meg så en mail med bestillingen, og skriv samme referanse i denne slik at jeg har en mulighet til å koble disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...