Gå til innhold

Shared Cockpit (FSX)+ VATSIM = SANT :)


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

I går fikk jeg endelig testa ut oppsett for og kjøre Shared Cockpit på VATSIM med siste beta av FSInn (http://www.mcdu.com).. og det funker kjempebra!. Både jeg og copilot har full kommunikasjon med ATC, vi ser begge alle andre fly og vær etc synkes riktig med bruka av FSinn.. Shared Cockpit i FSX funker som en drøm :)

 

Så nå er det bare og vente på litt mer komplekse fly som støtter shared cockpit i FSX.

 

Testa og ut maddog 2006`s innebygde shared cockpit funksjon uten særlig hell.. mye lagg mellom pilot og copilot og flyet er heller ikke spesiellt framesvennlig...:(

 

Så nuh er det bare og finne en copilot til Gardermoen Overload.. any1 ? :)

 

Freddy

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg godt tenke meg å være med på. Blir vel et av defaultflyene da. Går greit å fly en SID/STAR med de flyene med hjelp av FSCX.

Tror dog jeg vil prøve det ut FØR et FlyIn av den størrelsen. Men for all del, jeg er gjerne med på et slikt stunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...