Daniel Gjerstad Skrevet 1. juni 2001 Del Skrevet 1. juni 2001 Heisann! Det er så mye problemer med Napster, så en kamerat av meg har tipset meg om WinMX. Det er et dritbra nedlastingsprogram, og du kan laste ned filmer (mpegs osv.), musikk (selvfølgelig) og bilder. Tips: Søk på "accident" under filmer, masse morsomt der ;-) . Last ned WinMX http://www.winmx.com" TARGET=_blank>her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Nilsen Skrevet 1. juni 2001 Del Skrevet 1. juni 2001 Litt off-topic [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 2. juni 2001 Del Skrevet 2. juni 2001 Må bare få legge til at WinMX fungerer like bra som napster gjore i sine glansdager [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Cluet med WinMX er at du kan søke på et utall filshare nett samtidigt, og du er koblett opp mot WinMX Peer networking protocol, som alle andre brukere er. Resultatet er at du finner garantert det du leter etter [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 2. juni 2001 Del Skrevet 2. juni 2001 Hiv og hoi! Lastet ned programmet, og førsteinntrykket er jo meget bra! MEN - Da jeg prøver å laste ned diverse filer går det ikke... Jeg får bare disse meldingene hele tiden: Disconnected "Connection closed", Cancelled, Timed out (Waiting for incomming connection...), Error connecting "Connection timed out", Waiting for server response osv. Er det noe i setupen jeg har satt feil? Noen som har lignende problem? Ha en god dag? Eivind [ 02-06-2001: Endret av: Eivind Tollerød Fosse ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 2. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2001 Heisann! Jeg får samme problemet, men en god del av dem virker [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 2. juni 2001 Del Skrevet 2. juni 2001 Jeg lastet det ned, og til meg fungerte det kjempebra. Har tidligere hatt Imesh, Beardownload osv, men dette virket bra så jeg blir vel sittende ikveld? MVH Tom Ekle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Stølen Skrevet 2. juni 2001 Del Skrevet 2. juni 2001 Shit! WINmx sida virker ikke har prøvd mange ganger, er den nedlagt eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 2. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2001 Hmmm...er du sikker på at du går til http://www.winmx.com" TARGET=_blank>www.winmx.com? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Nielsen Skrevet 5. juni 2001 Del Skrevet 5. juni 2001 JEg har brukt WinMx i en lengre periode nå, men når jeg logget på i går så var det ingenting som virket! Noen her som vet noe mer om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.