Gå til innhold

ENHD

camille fanjaud

Anbefalte innlegg

Er det noen som bor i naerheten av Haugesund Lufthavn / Karmoey? For jeg ville vite om det var mulig aa faa hoere paa Sola TWR, Sola Approach 119.600 og Sola ATC FIR naar du bor i Haugesund. Jeg ville ogsaa vite om det var mulig aa faa hoere paa Flesland Approach og ATC FIR. Jeg skal kjoepe en Maycom AR108. Det blir kult om noen kan svare til meg [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Jo jeg bor i Haugesund og har en Maycom ar-108 scanner. Med den tar jeg fint inn alle kanaler på ENHD (ATIS/TWR/ILS/VOR) Jeg hører også flyene som ankommer og flyr ut fra sola veldigt bra, men hører sjeldent flyvelederen [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Jeg hører også flyene inn og ut fra Flesland og Sord. På enkelte stjerneklare netter hører jeg også Scotish controll !! ( fra toppen av av Steinsfjell, vist du vet hvor det er.) Hører oxå når fly sjekker inn på Oslo controll, sector west

Happy scanning og flying [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...