Gå til innhold

camille fanjaud

Members
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Siste besøk

camille fanjaud's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. jeg skal kjøpe meg den da!! Takk for svaret!!
  2. Ja, men dreamfleet er for FS2000!! Er det noen som vet om en avansert cockpit for FS2002?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]
  3. Er det noen som vet om det finnes en avansert cockpit for FS2002 (helst 737)? Jeg hadde Wilcos sin 767 men fungerer bare på FS2002!! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]
  4. TAKK FOR SVARET!!!! Jeg skal prøve med en gang!!!!!! ER DERE ATC SELV ELLER??
  5. TAKK FOR SVARET!!!! Jeg skal prøve med en gang!!!!!! ER DERE ATC SELV ELLER??
  6. heia Frank! kan du fortelle meg hva som ma til for å bli atc (jeg tenkte på utstyr og sånt...!!) takk
  7. heia Frank! kan du fortelle meg hva som ma til for å bli atc (jeg tenkte på utstyr og sånt...!!) takk
  8. Takk for svaret [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]
  9. Takk for svaret [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]
  10. camille fanjaud

    ATC

    Jeg har veldig lyst til å være ATC en kveld, er det noen her som kan si til meg hva som skal gjøres for å bli "Air traffic controller"???!! takk på forhånd!!
  11. Jeg har veldig lyst til å være ATC en kveld, er det noen her som kan si til meg hva som skal gjøres for å bli "Air traffic controller"???!! takk på forhånd!!
  12. Det er ingen nødlanding å lande med en motor. Alle flyene som har to motorer er sertifisert for det!!!!
  13. jeg fikk sitte i cockpit den 23. fra haugesund til gardermoen og for to timer siden fra oslo til haugesund. jeg fikk ikke sitte under take-off men jeg fikk lov til å bli med rett etter Climb out. Det er veldig inponerende for rullebanen er veldig kort, i tillegg var det snø og is! Konklusjon : det er fortsatt mulig å sitte i cockpit!!
  14. BU495 : Oslo Airport Gardermoen - Svalbard Airport Longyear : ENGM TOMBO DEPARTURES DIRECT - RAMBU NDB (352.0) DIRECT - TRM VOR/DME (112.50) DIRECT - KERAL WAYPOINT DIRECT - NORVA WAYPOINT DIRECT - KOSEK WAYPOINT DIRECT - LABAR WAYPOINT DIRECT - ISD NDB (304.0) Then Isfjord arrivals ENSB Turen er 1125MN lang og jeg tok ca. 54000lbs fuel, det tar ca. mellom to og en halv til 3 timer!!! Det skal kontaktes fölgende under turen *ATIS *GARDERMOEN CLEARENCE *GARDERMOEN GROUND *GARDERMOEN TOWER *GARDERMOEN RADAR (DEPARTURES) *OSLO CONTROL *BODØ CONTROL *BODØ OCEAMIC CONTROL *LONGYEAR AFIS GADERMOEN CLEARENCE : *Gardermoen clearance, good morning, Braathens 495, clearance to Longyearbyen. *Braathens 495, Good morning, Gardermoen clearance, you are cleared to Longyearbyen via flight planned route TOMBO 1Alfa departures, squack----, QNH----. *Cleared to Longyearbyen via flight planned route TOMBO 1Alfa Departure, Squack---- and QNH---- Braathens495. Jeg har ikke tid til å skrive mer for jeg reiser om en time via gardermoen og frankfurt til lyon, så.... koz dere.......
×
×
  • Opprett ny...