Geir Teigo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Finn en dustefeil?? Er vel noe med settings i SKYPE tenker jeg... ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har akkurat det samme..hvis du trykker med en gang siden har lastet så skal ikke det der komme opp, og da kommer du inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vil anbefale deg å bytte stilsett under "Mine ting" Geir. Den andre ser nemlig mye bedre ut etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Det er sikkert en setting i skype for å fjerne det, men jeg fant ikke ut hvilken. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Siden du har denne uthevingen, har du også en skype toolbar øverst i web-leseren. Helt til høyre i leseren ser du en "knapp" med tre streker under hverandre. Trykk på denne. Da skal du kunne skru av og på uthevingen. Jeg for min del har avinstallert hele denne toolbaren. Klarer ikke å tenke meg en situasjon hvor jeg vil trenge denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.