Gå til innhold

Saitek X52 selges


Marius Helstad

Anbefalte innlegg

Ut i fra mailadressen høres han ut som en meget seriøs selger

 

Husk på at denne personen mest sannsynlig er på rundt samme alder som Marius, med andre i de ungdommelige årene. Da oppretter man også mailadresser, og da tenker man heller ikke så mye over det der og da. Men plutselig bruker man mailadressen såpass ofte og såpass mange steder at det vil føre til flere ulemper enn fordeler å bytte til en mer seriøs adresse. Da trenger man ikke å være useriøs, selv om man ikke tenker over det på lang sikt.

 

Så det synes jeg var unødvendig kritikk, selv om jeg skjønner at man ønsker å være skeptisk, der kjenner jeg meg igjen :)

 

Men det jeg egentlig ville kommentere, som andre også har gjort, er prisen denne karen satte. 1000 kroner som minstepris for en brukt stikke som koster hundrelappen ekstra ny, det er kanskje litt vel optimistisk? :whistle:

Jeg vil gitt maks 800 kroner, i og med at den er brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i en annen post, jeg prøver og få tak i han, men siden det er natt til 1 Mai er det kansje litt vanskelig.

Espen går nå i 10ende klasse og er en seriøs person.

Han er til og stole på! Så jeg skal bruke resten av morra dagen på å få tak i han!

Akuratt det med e-mailen hannes vet jeg ikke en damn s** om hvorfor han valgte akuratt den, men uansett om de har en e-mail adresse som det der betyr det ikke at han er useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...