Fredrik Schjetne Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei! Har en Braathens bag som bare står her og vurderer og selge den. Den er brukt av faren min som nå flyr i SAS Braathens men bagen er fra Braathens tiden. Er ikke slitt mye bare standard "pilotslitt". Setter ingen pris nå, checker om noen er intressert så kan jeg legge opp ett pris og litt bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har litt lyst på den! Vil bare se noen bilder først . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 flott med hurtigt svar! Kan få opp bilder tills imorgen viss det går greit? Hva kan du tenkes betale for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det spørs nå da, på hvordan den er ( er litt kresen sjø ) så vi får se når jeg har et bilde så kan vi kansje finne på noe . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Okey flott =) Jeg fixer bilder till deg imorgen så får vi se! Den er som sagt ikke mye slitt og er jo "the real deal" har vert på mange sted i verden och på mange fly=) Ha det gott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Høres bra ut . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er også interesert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Legger du ut bildene her på forumet så alle kan se den Fredrik? Den er vel ikke så slitt som denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan si på vegne av SAS musèet, at hvis du har lyst, kan du donere til dem! Den er mer enn taknemmelige for alle donasjoner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kunne også tenke meg en sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Hei folkens! Her kommer bilder på bagen =) [image]http://img.photobucket.com/albums/v333/Fredrik0099/Bild018.jpg[/image] [image]http://img.photobucket.com/albums/v333/Fredrik0099/Bild020.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sendte deg PM om noe i går se på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Jepp jeg så det, la deg till på msn =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Så du en andre også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ja den så jeg, får se litt hva andre har for pris og komme med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva er minstebud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Svårt å si for meg, men det er jo en flott bag så har kanske tenkt meg ca 1000 som minstebud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Må desverre meddele att auktionen er kanselert pga restriktinoer fra faren min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Prøvde du å selge den uten å ha spurt han først eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Nei, han endra seg, kom på att det ikke var det beste. Desverre hade gjerne solt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tipper det står "Aeroimport" på den ene klaffen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Ja det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.