Gå til innhold

Våknet ved siden av et lik


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg trodde prosedyrene for slike hendelser var å plassere den avdøde i et mørkere hjøre bak i flyet?

 

Jeg vil tro at det ville vært bedre å legge liket i Crew rest area... langt unna andre passasjerer. eller som nevnt, eventuelt tatt en liten mellomlanding.

 

 

Jeg lurer på hvordan de andre passasjerene ville ha reagert dersom noen kom bærende på et meneskelik nedover midtgangen rett fordi dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det å flytte liket vekk ifra andre passasjerer som crew restroom ville vært en god ide.

Å lande flyet TROR jeg ikke vil gjort det noe bedre for datteren. Det ville bare blitt en masse "unødig" stress og belastning for henne. Hadde de flyttet den avdøde vekk til et skjermet området for andre passasjerer ville egentlig alle tjent på dette så sant dette er Engelske statsborgere og at de begge bodde i England.

Hadde feks. fatter`n stryki med på en fly ifra Delhi til LHR er det siste jeg ville at de skulle snu og få oss ut.

 

Man vil gjerne se familien sin og sørge sammen med dem hvis et familiemedlem dør. Ikke bli sittende på andre siden av jorda med kun fremmende rundt seg.

 

(Tar forbehold om at dette var Engelske statsborgere som bor i England, hvis ikke vil pipa få en annen tone)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...