Gå til innhold

Off topic: Sommerjobb


Christer Havnø

Anbefalte innlegg

Hei der

Nå nermer sommeren seg og jeg leter etter jobb! Da tenkte jeg at jeg kunne benytte dette forumet i min jakt på arbeid. Jeg holder til i Harstad, går på landbruksskole og gjør det ganske bra her. Jeg er interresert i det meste, og er hardt arbeidende. Da jeg vet mest om fjøs så er det jo å foretrekke en avløserjobb, men jeg kunne godt tenke meg noe annet også.Dersom losj og kost? Kan jeg resie et stykke for å jobbe. Så er det noen som vet om en jobb kan dere jo skrive til meg på fagraas@hotmail.com

eller sende en SMS/Ringe på 97093818.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I do my best!!

Men seriøst altså!

Det er jo en del folk innom her om dagen, så hvorfor ikke??

Det kunne jo være at der va en som så detta innlegget som hadde en ledig stilling [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Ja ja, jeg måtte prøve! E der nån som har fått seg sommerjobb på noen fly relaterte plasser, da ser vi bort i fra de som er piloter!!! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

Hehe...litt guts og pågangsmot må man jo ha skal man nå langt er i livet [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Helt enig. Nå er jeg ikke selvstendig lenger, så jeg kan ikke tilby gutten en jobb, men hadde jeg det var han ansatt med en gang. Sånn skal det være.Man må komme seg utenom den vanlige køen av søkere hvor kun 1 % får jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Helt enig. Nå er jeg ikke selvstendig lenger, så jeg kan ikke tilby gutten en jobb, men hadde jeg det var han ansatt med en gang. Sånn skal det være.Man må komme seg utenom den vanlige køen av søkere hvor kun 1 % får jobben.

Så sant så sant:: :-) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...