Marius Helstad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Heisann. Har noen samme problemet at Sqawkbox tar sykt mye FPS?? Er FSInn bedere med FPS?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ikke "sykt" mye, men har merket hele tiden at den tar en god del FPS ift. det å ikke være tilkoblet ja. Et tips jeg leste på forumet til SB idag faktisk, er å skru ned fargekvaliten fra 32 til 16 bits. Skal ang. gi en bra FPS-gevinst ift. det bittelille man merker av dårligere farger. Har ikke erfaring med FSInn, den er for komplisert for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan skifter jeg fra 32 til 16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nei, fsinn er ikke no bedre på brukervennlighet. Verken på FPS eller andre måter. Tror nok at du vil tape mer på å bruke fsinn enn å fortsette med sb3. Men det er andre fordeler med fsinn da, så jeg har ikke tenkt til å bytte. Med fsinn kan man jo faktisk få en "ren" skjerm uten å ha det vinduet i veien hele tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan skifter jeg fra 32 til 16? Options-settings-display-hardware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har ikke noe erfaring med SB, men jeg har lagt merke til at FSInn noen ganger slår seg vrang og belaster prosessoren med nesten 100% konstant. Når dette skjer så detter fps helt ned i 3 - 7. Har opplevd dette hvis jeg flyr mellom flere destinasjoner uten å avslutte i mellomtiden. Det løser seg fint hvis jeg tar en restart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.