Erik Schøyen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Magnus Eliassen har sin første praktiske trening på Værnes i kveld. Du er derfor hjertelig velkommen til å legge turen innom Trondheim mellom 19 og 21, lokal tid. Magnus sitter i utgangspunktet APP, men skifter til TWR om trafikken blir høy, mens jeg tar APP. Snakk tydelig, som vanlig (Og vil du virkelig gjorde din samvittighet ren, ta turen fra Værnes til Gøteborg! Fint også om andre ATC'er logger på andre steder slik at pilotene har et sted å fly til. Book i så fall på vaccsca.org). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 LN-HOF kommer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Fossen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja.. det blir vel 2 uker i helv.. if you catch my drift! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er ENTR_CTR velkommen? Tenkte jeg skulle logge på der eller ENOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Helst ikke ENTR i kveld. Besettes posisjonen så vil jeg gjerne gjøre det selv. Det kan bli mye med handoff, kommunikasjon med annen ATC og alt mulig på en og samme kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kan sikkert komme med LN-RAI (LAI) Bra trening å få både VFR og IFR trafikk i samme slengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kan sikkert komme med LN-RAI (LAI) Bra trening å få både VFR og IFR trafikk i samme slengen! Lets do some formation . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Før dere gutta tar helt av: Husk at det er første praktiske trening, da. Ikke begynne med masse avanserte greier, men enkel touch and go o.l skal gå fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Eller litt flyging over Trondheim, Frosta eller noe sånnt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kommer med Dash8! Bodø-Mo i Rana-Trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Slenger meg med PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.