Gå til innhold

STS-117 Atlantis


Ørjan Røberg

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Snart er Nasa på gang med en ny space shuttle launch. Jeg har kjøpt billetter på kennedy space center for å være tilstede under denne hendelsen. Helt utrolig at dette skulle klaffe med ferien min. Jeg har dårlig med fotoutstyr, men skal prøve å få tatt noen bilder av oppskytingen og ellers på Nasasenteret. Håper noen vil være villig til å låne meg en side slik at bildene kan bli lagt ut her ""http://www.kennedyspacecenter.com/launches/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor du skal bo, men du bør beregne mye tid for å nå frem.

I sommer brukte jeg 5 timer fra Orlando til KSC (En tur jeg tidligere har tatt på under timen).

Vi rakk jo fram i tide, men bare for å få vite at utskytingen var utsatt, og da var det bare å ta en tur på Cocoa Beach for en liten avkjøling før vi satte kursen tilbake igjen - Noe som også tok 4-5 timer i kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Rolf Arne. Det setter jeg stor pris på ""

Høres ut som det blir mye venting ja Dag "" . Nå er det satt opp en tid den 15/3 kl: 06.43 AM EST for Launch, så jeg regner med at jeg prøver å komme ut dit på natten. Det beste hadde vel vært å benyttet seg av Shuttle Service som KSC tilbyr, men den tjenesten var utsolgt. Vi skal bo på Summer Bay Resort i Kissimmee, så utifra en normal kjøretur, skal det ta ca.1 time derfra og til Kennedy Space Center.

Takker for all info ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning:

I går passerte det noen kraftige haggelbyger over Cape Canaveral, som skadet både Atlantis og den eksterne tanken.

Atlantis blir rullet tilbake til VAB for undersøkelser og reparasjon, og ny dato for launch blir satt. Ny launch blir antageligvis 22-23. april...

Ser ut som om du må booke om de billettene dine ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...