Gå til innhold

Norsk flightsim miljø


Andreas Skotner

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i mye av dette når det gjelder at flightsim er en hobby, men jeg synes at Andreas Skotner tar kaka når han under emnet "Sluttet i VNOAV" først kommer med en lang utredning og deretter ber om at alle innleggene slettes eller stenges hvilket ble gjort, og atpåtil begynner et nytt innlegg her, At Andreas forsøker å reise kjerringa på at han er så veldi seriøs, tror jeg faller på sin egen urimelighet.

Etter det jeg har sett og hørt fra Andreas så burde han kansje trekke seg tilbake for det er ikke førset gang det har vært uro og bråk,

La oss ha et flightsim miljø som er ryddig og greit for alle

 

Henry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men dette synes jeg var veldig usakelig. Hvorfor ett slikt hat mot meg? Hva har jeg gjort som er så galt?

Opp igjennom tidene har jeg skapt ett VA som nå er Nordens største, er det min synd?

Beklager visst mennesker føler seg tråkket på av meg, men ta det da heller opp med meg, enn å publisere det slikt.

Andreas Skotner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Jeg er enig i mye av dette når det gjelder at flightsim er en hobby, men jeg synes at Andreas Skotner tar kaka når han under emnet "Sluttet i VNOAV" først kommer med en lang utredning og deretter ber om at alle innleggene slettes eller stenges hvilket ble gjort, og atpåtil begynner et nytt innlegg her, At Andreas forsøker å reise kjerringa på at han er så veldi seriøs, tror jeg faller på sin egen urimelighet.

Legg merke til at Andreas ikke nevnte VNoAF i innlegget sitt, men at det heller var en generell sak.... Du derimot klarte vel ikke å motstå for fristelsen å fortsette det avsluttede emnet her siden du tydligvis ikke fikk sagt ditt... Hvem tok kaka sa du? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

 

quote:

Etter det jeg har sett og hørt fra Andreas så burde han kansje trekke seg tilbake for det er ikke førset gang det har vært uro og bråk.

La oss ha et flightsim miljø som er ryddig og greit for alle

Hehe... Bra sagt.... Så din løsning på problemer er å fjerne folk? Diplomatiskt [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

 

Ærlig talt... Ditt innlegg Henry snubler i sin useriøsitet..... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse innleggene her og under topiken Slutte i VNoAF tar helt av

Disse diskusjonene og anklagene har ingen ting på dette forumet å gjøre, VNoAF har sitt eget forum hvor alle kan legge inn og si sin mening.

Så håper jeg at det er en slutt på dette her på forumet til flightsim

Jeg vil iløpet av morgen dagen komme med et innlegg på forumet til VNoAF med en forklaring fra meg og skulle det ellers være noe så kan jeg mailes på følgende andresse

peter.jacobsen@c2i.net

MVH

Peter Jacobsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Norske flightsim miljøet er lite, og sterkt - Dette MÅ vi ta vare på!

Jeg synes:

I bunn og grunn, uansett hva vi driver med så holder vi alle på med en felles hobby, en felles lidenskap, nemlig flightsimming. Her samles vi på flightsim.no for å utveksle erfaringer og historier, og har det generelt fryktelig bra sammen.

Jeg mener:

Utifra andre miljøer jeg kjenner til, synes jeg flightsim miljøet er fryktelig bra. Jeg finner bare hyggelige personer, med sterke ressurser og gode historier. Jeg ser på dere med-flightsimmere som en gruppe personer som deler nettopp min interesse: fly og flightsim.

Dette MÅ vi ta vare på! Husk dette hvis noen får uenigheter om noe, at i bunn og grunn er dette en hobby, og ikke noe annet.

Så til alle som ser ned på meg, fordi andre påstår ting om meg, husk det jeg skriver ovenfor. Det finnes personer som ikke liker meg i miljøet, noe jeg synes er rart. Jeg er en person som deler sammen hobbyen. Jeg beundrer samtlige personer i dette miljøet for å nettopp ha slik en hobby, og synes mange gjør en skikkelig bra jobb for å skape muligheter og ett bedre miljø generelt.

Andreas Skotner

Fly-entusiast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt fra den mest aktive her på formumet, sitter mest på gjerdet og leser det som blir skrevet her. Mye er meget bra og annet er rett og slett så Off Topic at det blir "dritt".

Men det jeg vil frem til er det Skotner sa om at det først å fremst er en hobby dette, la det forbli det.

Det er greit vi går etter "As real as it gets" prinsippet, men ikke la det ta overhånd å bli så seriøst at vi skremmer bort nybegynnere og ikke minst erfarene gamle travere fra gamet. Ikke la maktkampen bli for stor.

Dette var vel egentlig en unødvendig posten med mest swada innhold, vil egentlig ikke dra igang denne diskusjonen igjen siden den har vært oppe utallige ganger før, men alikevell.

Ha en god dag [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

MVH

Espen Otterstad

[ 24-04-2001: Endret av: Espen Otterstad ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekrefter det Kenneth sa i ett innlegg ovenfor her, som tydligvis ingen fikk med seg:

Innlegget jeg la i første omgang omhandler IKKE noe spesifikt VA (ikke VNoAF heller), og ikke ment som noen som for krangleinnlegg. Det er det andre mennesker som har vridd det over på.

Steng denne også, så skal jeg gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...