Arne Eitrem Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hepp Stod på Gjøvik kl. 14:00 i dag og snudde meg for å se det jeg trodde kunne være en jager, men litt overraskende kom det en businessjet (usikker på type, helt hvitt) rimelig lavt, (under 3500 ft) dritstilig å se, men den må ha fløyet lovig lavt. Noen som har noe info? Arne E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Bergum Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kanskje forsvarets hvitmalte falcon jet var ute på en morrotur? Hvis de har den enda da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det var en privatjet som var ganske lik den du beskriver som fløy over her (moss) i sirkler, på samme tidspunkt. Tror den hører til på Rygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skal ikke se bort ifra at det var samme maskinen som tok en lowpass i villt sig over Røros flyplass. Såvidt jeg kunne se var den helt hvit. I enden av banen dro den omtrent 90gr til værs og la brått over til venstre og forsvant sydover. Det virket som en morrotur ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Denne? Har ikke lagt merke til noe aktivitet her i dag, men utifra beskrivelsen så høres det jo ut som det kan ha vært en Da-20 ja. Er dog litt usikker på om den er hvit enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.