Gå til innhold

Til USA i sommer.


Stian Haabeth

Anbefalte innlegg

Heisann folkens og god helg.

 

Jeg skal til USA til sommeren og skal mest sannsynlig fly Schiphol - JFK med KLM sin B777. Hjem igjen skal jeg mest sannsynlig fly Minneapolis/St. Paul - Schiphol med NWA sin A330-300.

 

Noen som har noen erfaringer med disse flyene fra disse selskapene som har noe og fortelle meg hva jeg har i vente? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flydd med KLM B777 fra Amsterdam til Sao Paulo. Var en helt grei tur, med egen skjerm til hvert sete m/fjernkontroll. Servicen var ikke noe å klage på heller...

 

EDIT:

Som Thomas skriver nedenfor. Det var et bra entertainment system!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy med Northwest Airlines sin A330-300 den 22. Desember fra nettopp Minneapolis St.Paul til Amsterdam og skal fly Amsterdam-Minneapolis nå på mandag. Det er et kanonfly! Behagelige seter, nok beinplass (synes jeg) og et knusende bra entertainment system. Sjekk nwa.com for å se filmutvalget de har. Du har ca 50 forskjellige filmer å velge mellom! Og de kan startes når man vil. Og de har spill og radio og alt annet. De har et eller annet spørrespill ala Trivial Pursuit som man kan spille multiplayer på med hele flyet:)

 

Flyer er veldig behagelig og bråker lite.. Du kan glede deg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...