Andreas Vibeto Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tenkte jeg skulle begynne på VATSIM. Men jeg lurer på hva jeg gjør hvis det ikk er noen i tårnet på en flyplass jeg er på??? Og i en IFR flight, hva gjøre jeg i ett unkontrollert luftområde??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du skal sette Frekvensen til Unicom,122.8 Og så skal du rapportere DCT''s,Altitud's osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Vibeto Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 får jeg da vite hvor jeg skal svinge, og når??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Egge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det må du nesten "fortelle deg sjølv".. Er det ukontrollert er det ukontrollert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du skal sette Frekvensen til Unicom,122.8 Og så skal du rapportere DCT''s,Altitud's osv Rapporterer man da blindt pr. voice eller tekst Kim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Send gjerne en Flightplan også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.