Geir Teigo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 http://www.bt.no/lokalt/article324249.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Simonsen påpeker at det er ingen likhetstrekk mellom dagens hendelse og dødslandingen på Stord i høst. Sett bort ifra at det er samme selskap, og samme flytype selvsagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synes vi har fått vår del av potensielle ulykkessituasjoner i Bergen for en stund nå altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Så flyet stå parkert på sørsiden av flyplassen da jeg var ute på Flesland ved 16.tiden i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Flyet skal ha fått problemer med bremsen - eller bremseindikatoren. Det er ingen nødlanding. Det var en standard sikkerhetslanding. Vi skulle til Færøyene, men flapsene gikk ikke ut som de skulle , så vi kjørte til en flyplass som har lenger bane. Hva er rett her??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nok begge dele. Tror at flapsene skulle have væres spoilers. Banen i EKVG er jo ekstrem kort. Og Bergen er den nærmeste lufthavn, som har en lang nok bane. Så derfor søger Atlantic Airways altid derhen, hvis der er problemer med flyet, med vejret eller noget andet. Flyene har altid nok fuel, så de kan nå Bergen, hvis det skulle være nødvendigt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.