Jan Fredrik Furøy Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Spørs om buksa hadde vært tørr etter dette her... Bumpy in Seattle Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Heftig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det flyet ville ikke jeg sittet på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ladies and Gentlemen, Please fasten your seat belt, it's gonna be a bumpy ride! haha haaaaa! Heftig dette ja Hvor ofte skjer det egentlig ulykker på grunn av vær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det flyet ville ikke jeg sittet på Det flyet ville jeg sittet på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det flyet ville ikke jeg sittet på Det flyet ville jeg sittet på!! ME 2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dersom jeg hadde fått 6-punkts sikkerhetsbelte, ville jeg kanskje blitt med likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 er også ganske humpete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dere sko ha sett Ryanair på torsdag her på HAU dere.... Makan til kråkelanding har jeg aldri sett før . Var crosswind med 22-35knts. Ikke så overaskende var kapteinen meget bekymret for understellet etterpå. Synd jeg ikke har landingen på video... Rett etterpå kom SAS og landet som ingenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dere sko ha sett Ryanair på torsdag her på HAU dere.... Makan til kråkelanding har jeg aldri sett før . Var crosswind med 22-35knts. Ikke så overaskende var kapteinen meget bekymret for understellet etterpå. Synd jeg ikke har landingen på video... Rett etterpå kom SAS og landet som ingenting SAS pilotene er vel mer erfarene på vestlands vind. Neida, men sterk vind kan føre til mye ubehagglige landinger, sikkert og visst. Men morsomt er det, som en skeiv berg - og - dal - bane i nedover fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.