Per Magne Lunde Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har akkurat sett igjennom filmen Sky Fighter. Absolutt en film å anbefale for jagerflyinteresserte. For 100kr på rema er den vel verd pengene vil jeg si. Selve storyen er ikke så fet, men enormt mange fine scener med fly og natur, og noe søte damer(må vel nevnes d også)... Thats all... Per Magne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm, skal se om jeg finner den. Jeg lasta den ned her for litt siden,men da fikk jeg den på fransk (som jeg skjønner veldig lite av). Er den på Engelsk på DVD ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synes den filmens handling var rent elendig Ok, jagerflyene er stilige, og flygingen er morsom, men en film uten handling blir veldig stusselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, flyscenene er fantastiske, faktisk noe av det bedre jeg har sett, men resten av filmen er jo skrot fra ende til annen...kanskje like greit å bare se flyscenene på youtube, da slipper man å se resten av tullet i det minste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Magne Lunde Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Er den på Engelsk på DVD ? Nei, fransk på DVD'n også, men du kan få norsk tekst. Fikk ikke sjekka lydsporet skikkelig(hodetelefoner), det var både DTS 5.1 og Dolby Digital 5.1, men det betyr ikke at de har gjort en god job med surrounden likevel. Per Magne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 med tanke på flyscenene syns jeg den er et brukbart alternativ til Top Gun, men jeg ble litt skuffa når jeg fant ut at den er på fransk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.